You are viewing a single comment's thread from:

RE: MÓJ KRAKÓW #2

in #photofeed6 years ago

Obawiam się o jakość moich zdjęć, bo też jestem amatorką często z dzieckiem na rękach. Aparat używany, kupiony na olx, wgl nie kierowałam się parametrami. Twoje zdjęcia na prawdę mają coś w sobie, sa bardzo ładne mimo tej słabej jakości. Troche zazdroszcze, bo to chyba jednak talent trzeba mieć, żeby mimo wszystko robić to w taki sposób.

Sort:  

a co Wy z tą "słabą jakością"?!
mi tam sie podoba, haha .
(może głównie przez to ze to Kraków :D
kochana trzeba mieć dystans! :)

poza tym, ja nie konkuruje w rywalizacjach fotograficznych, tylko tworze takie swoje małe opowieści :)
i nie masz pojęcia, jak sie ciesze, gdy ktoś to dostrzega.
wiem, ze w foto-konkursach to ja nie mam szans :( wiec tam nie startuje.
ale doceniam prace innych.

a Twój profil to Twoje podwórko, sama zadbasz o to,
byś miała tam ładnie, ciekawie i "po Twojemu" :)

powodzenia! chętnie Cie odwiedzę :)