Jesen na Zagajičkim Brdima

Svojevremeno sam negde pročitao da da je Hobit sniman u Srbiji, lokacija za Shire bi sigurno bila na Zagajičkim brdima.

Filmsku, bajkovitu lepotu ovih brda je ova rečenica verovatno najbolje opisala. A opet - prizor ovih brda me uvek zatekne pomalo nespremnog. Talasi Zagajičkih brda me iznova iznenade prilikom svake posete, iako sam ih u poslednjih par godina posetio više desetina puta.

Brda se nalaze na obodu Deliblatske Peščare, najveće peščare u čitavoj Evropi. I kako i sama peščara iznenađuje jer se u njoj sve može videti a pesak ponajmanje, tako i Zagajička Brda ostavljaju posetioca potpuno iznenađenim i začuđenim.
"Otkud ovo ovde?!??" - je bio i ostao moj komentarn na scenu Zagajičkih Brda od prvog dana do danas. I mada sam sve bregove Zagajičkih brda prošao uzduž i popreko, prizor ustalasalih travnatih brežuljaka me uvek iznova iznenadi... i oraspoloži.

Brda su nastala gomilanjem peska pod uticajem jakih Banatskih vetrova u ogromne peščane dine koje je tokom dugog niza godina prekrila endemska vegetacija. Na svjoj najvišoj tačci uzdižu se 235 metara iznad nivoa mora.  

Ne znam šta me na njima toliko privlači, ali znam da su me scene ustalasalih bregova oduvek privlačile. Da li je to deo Šumadijske krvi u mojim venama, ljubav ka ustalasalim pašnjacima Toskane, ili genetsko sećanje na neke daleke predele Karpata i Šar Planine iz kojih su moji pretci po ocu i majci došli u ove krajeve - ne znam. Ali znam da se na ovim brdima osećam neobično mirno i spokojno... kao kod kuće.


Zagajička brda su potpuno nestvarna, prelepa, drugačija i na veliku sreću, gotovo potpuno nepoznata komercijalnom turizmu. Ova neinformisanost o njihovom postojanju, kao i činjenica da se do njih stiže manje-više pešačenjem ili vožnjom bicikala je učinila da predstavljaju pravu malu oazu Vojvodine i južnog Banata.

Ukoliko želite da posetite Zagajička Brda - slobodno me kontaktirajte. Rado ću vas odvesti na jedan potpuno nesvakidašnji hajk ravnicom Banata ili na jednu opuštenu Vojvođansku biciklističku turu... čim dokažete da ste dostojni tajne Zagajičkih brda ;)



Posted from my blog with Exxp : https://vd-photography.com/jesen-na-zagajickim-brdima/
Sort:  

Predivna Zagajačka brda 🥰

Imao si lep dan za posetu i odličan za fotografisanje 😁

Fokte su tako lepe naspram plavog neba...

Hvala puno, posebno mi je drago da se tebi dopadaju jer mesto znaš vrlo dobro 😃
!PIZZA

Molim uvek jer ti fotografije odlične.. Da znam i uvek mislim da ima šta još da se istraži 🤗

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more


Hey @ecency, here is a little bit of BEER from @dejan.vuckovic for you. Enjoy it!

Did you know that you can use BEER at dCity game to **buy dCity NFT cards** to rule the world.

Thank you very much! 🙂
!BEER

pixresteemer_incognito_angel_mini.png
Bang, I did it again... I just rehived your post!
Week 80 of my contest just started...you can now check the winners of the previous week!
!PIZZA
8

PIZZA! PIZZA! PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
@dejan.vuckovic(2/10) tipped @dzoji (x1)
dejan.vuckovic tipped suzana72 (x1)
pixresteemer tipped dejan.vuckovic (x1)

Join us in Discord!


Hey @dejan.vuckovic, here is a little bit of BEER from @dzoji for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.