Добър ден с майките на Hive 2

in #photography3 years ago (edited)

Добър ден на всички, здравей и на теб @iliyan90

От сутринта имам проблеми с лап топа , и бях принуден да го занеса на ремонт.

img_0.1558625164318385.jpg

Тук сме в сервиза на още един от моите най добри приятели който ми е адаш и се казва Иван като мен :)


Използваме времето през което Иван преинсталира моят лап топ , за да разгледаме оферти за почивка на морето в booking и да направим резервация.

Тази година сме решили да ходим поне 3 пъти на море. Още през февруари сме резервирали почивка на Обзор през юли , и още една на Созопол в началото на август :).

А за да закрием сезона подобаващо в края на август ще ходим отново и днес се спряхме на тази оферта в Приморско и в понеделник ще направим резервация и за там :)

img_0.4443520228370765.jpg

Лап топа ми е почти готов , така ,че пожелавам приятен уикенд на всички , а аз ще се ориентирам към някаква горска разходка , защото поне за сега прогнозата за валежи тук не се сбъдва :)

Posted using Dapplr

Sort:  

Кофти без комп :)