You are viewing a single comment's thread from:

RE: [tematygodnia #33] Mitologia nordycka - NAJfajniejsza książka o religii

in #pl-artykuly6 years ago

A wiesz, co mam jako następną książkę do przeczytania? Nigdziebądź Gaimana. :) Kupiona na kiermaszu bibliotecznym, a na ostatniej stronie ma napis "Najlepsza humorystyczna powieść fantasy lat dziewięćdziesiątych."

Mitologię nordycką czytałam - bardzo wciągająca. Czytałam również Koralinę, którą i Tobie plecam - książka ciekawa, moim zdaniem raczej nie dla dzieci, dająca nieco do myślenia nad postawami bohaterów.

Sort:  

Kolejkę rzeczy do przeczytania mam tak długą, że chyba starczy mi do końca życia. Ale z całą pewnością parę tekstów Gaimana jeszcze się w niej się zmieści.

nigdziebądź jest cudowne, chociaż sie nie śmiałem i w ogóle miałem wtedy z 17 lat. cieakwe, czy sie zestarzało