You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bank umożliwia wymianę kryptowalut - w Liechtensteinie!

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

nie widziałem tego wcześniej, wybacz. rozumiem, że chodzi o niską ilość słów.

zastanawia mnie jednak na jakiej zasadzie ustalasz sobie arbitralnie regulamin tagu. widzę, że w tamtym poście wchodzisz w polemikę z kimś, kogo nazywasz libertarianinem - muszę przyznać, że wolność i mi jest bliska, tak samo infoanarchizm, a ustalanie zasad dla użycia zlepku kilku liter wydaje mi się tym ideom przeczyć. serwis nie należy do ciebie, chain jest publiczny, filozofia autorów serwisu mocno libertariańska, a nawet jeśli to ty użyłeś pierwszy jakiegoś tagu(nie wiem), nie daje ci to nad nim władzy - jeśli jest inaczej, proszę wskaż mi odpowiedni punkt w regulaminie serwisu, a nie w twoim poście.

nie chcę być złośliwy, ale takie sztuczne ustalanie barier niczemu nie służy - jeśli ktoś będzie celowo używał mylących tagów, społeczność go nie wynagrodzi albo oflaguje. natomiast jeśli chodzi o artykuły, czasami można coś treściwie zawrzeć w kilku zdaniach, a czasami nawet kilkanaście akapitów będzie jałowe - znów, niech decydują głosy, a nie czyjeś widzimisię. tagi mają pomagać, a nie przeszkadzać - jeśli piszę krótki artykuł o kryptowalutach, to ten tag wydawał mi się najbardziej odpowiedni ze względu na formę, na równi z pl-kryptowaluty, ze względu na tematykę.

tak na marginesie - czy nie uważasz za wewnętrznie sprzeczne, gdy w linku wyżej krytykujesz kogoś za seksistowski wydźwięk jego postu, jednocześnie samemu pisząc dość seksistowskie zdanie „Najlepsze teksty na platformie Steem piszą kobiety i należy im się szacunek” - najlepsze według jakiej miary? ilości słów? xD

nie chcę tu iść na żadną wojnę, jestem zainteresowany kulturalną polemiką, mam nadzieję, że ty również. pozdrawiam serdecznie i dobrego dnia/wieczoru życzę.