ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ CZWARTA.

in #pl-dzieci5 years ago (edited)

ROZMOWY Z SYNEM
CZĘŚĆ CZWARTA:



img_8724.png




SUBTELNIE O CZYIMŚ SAMOPOCZUCIU
wychodząc z domu po całonocnym deszczu, zobaczyliśmy na chodniku na wpół-rozjechaną (chyba przez rower) dżdżownicę 😢.
po 10-cio minutowym studium przypadku, syn przemówił:
-wiesz Mimi, ta dżdżownica wyszła dziś rano na spacer,
i nagle poczuła, że coś jest nie tak..

(czyli -innymi słowy- jak nazwać sytuację, która daleka jest od OK)
..



RANDKA
-co to jest randka?
-randka to jest taka przygódka



ZABAWY Z KOTEM
..ganiałem Kajtka cały wieczór i dopadłem go pod łóżkiem.
był bardzo zadowolony, chociaż miał taką zaskoczoną minę..



RANO ZASPANY, WCHODZĄC DO KUCHNI:
..zjadłbym jakiś pokarm..



GUMIACZKI
-jak się nazywają buty na deszcz?
-kaszole



DENTYSTA
(po powrocie ze swoim tatą z przychodni)
ja do dziecka:
-poczułeś się już lepiej kochanie?

dziecko (z przekąsem):
-dentysta tak nie działa



POD WRAŻENIEM CUDÓW Z BIBLII:
..pamiętasz mamusiu, jak Jezus dla głodnych ludzi narobił ryb?



PIERWSZE KONFLIKTY
(stęka, ale się przyznaje)
..wiesz, dzisiaj po szkole kolega mnie walnął.
no, ale ja też nie byłem szlachetny..



ODPOWIEDNIE DAĆ RZECZY SŁOWO
chłopaki mnie poganiają i Mały woła z dołu:
-Mimi noo chodź!, chodź moja Królowo 😂😍



IMPRESJA
..kiedy patrzyłem na ten księżyc odbity w stawie, to on był taki poharatany



NOWE ZNACZENIA:
-skąd masz ten ładny sznurek synku?
-z mojej szopy (o swojej szafie 🤦‍♀️ )



img_8720.png




ROZMOWY Z SYNEM część pierwsza, druga i trzecia



..
noo,
a tak w ogóle, to wiecie, że niedługo będzie deszcz?
będzie lało, będzie chlapa, burza, zawierucha.
LISTOPAD, rozumiecie.

Ale co tam!
Nie martwmy się!
To minie, zawsze mija.

Tymczasem
Weź kaszole,
parasol i chodź!



REZERWAT "PARASOLKI"




Weź parasol i chodź
pójdziemy nad staw
Wszyscy tam idą już,
Pytasz mnie gdzie jest sens,
Ale cóż...

Weź parasol i chodź,
Zapłakał już deszcz,
Proszę włóż smutną twarz,
Nie mów nic, serce ścisz,
Zapnij płaszcz.

Rat tat tai rat tararara..

Weź parasol i chodź,
Już zerwał się wiatr,
Spokój nasz lekko drży,
Prawie jak ciepły ślad,
Twojej łzy.

Weź parasol i chodź,
Pójdziemy nad staw,
Wszyscy tam idą już,
Pytasz mnie gdzie jest sens,
Ale cóż...

Rat tat tai rat tararara,
Rat tat tai rat tararara rai.
:)



Sort:  

Jak zawsze syn w formie! Przecież on jak dorosnie, to nic innego mu nie zostanie jak stand up'y. Wyobraź sobie, dorosłego faceta odpowiadającego w ten sposób o życiu :) mistrzostwo świata!

hahah :D dobre!
teraz ja sie ubawiłam :))
racja.
teraz, gdy przyszłość młodego jest już gwarantowana, mogę odejść w pokoju :)

Moja królowo najlepsze 😍😍😍
Mój syn na razie do mnie tylko słodko gugaa aguje śmieje się i mówi iiiiiiii i aaaaaa bardzo głośno, co ja oczywiście uwielbiam.

cudne gaworzenie!!
oczywiście, że to można tylko i wyłącznie uwielbiać 😍

Nie strasz, ze w wieku Twojego syna dalej są nocne pobudki :D .....odpisałaś o 3 w nocy :))

spokojnie Ania, spokojnie :)
dla kogo 3 w nocy, dla tego 3.
(po prostu chyba mieszkamy w innych strefach czasowych:)

a wstawanie i pobudki, no to ten.. jak w moim tekście:
minie, wszystko mija :)

całus dla Michałka 😘

Aaaa no tak :)) już się przeraziłam ze dalej tak :) chociaż jestem gotowa na wszystko. Michałek przyjmuje i dziękuje 😜

noo,
ale wiesz, jak już jesteśmy przy pobudkach.. to yy faktem jest, że jak Mały zaczął przesypiać całe noce, to długo sie tym szczęściem nie nacieszyłam.
nie budził sie już co prawda na jedzenie, ale za to zaczęły sie potrzeby odwrotne: Mimi - sikuuu! :D

Uśmiałam się serdecznie na dzień dobry 😍😀
Wyjątkowy talent do omijania jakże pospolitych i dosadnych określeń... dżdżownica rozjechana? A skąd, ona tylko poczuła , że coś jest nie tak 😀
"Moja Królowo" - Mistrz! Dobra robota, Kochana ;)

hahah, taaak!
dokładnie!
trochę to do mnie przylgnęło,
bo ileż to razy w życiu, mamy odczucia podobne (do tej dżdżownicy):
gdy nie umiemy precyzyjnie określić "co",
ale wiemy, że "coś absolutnie jest nie tak" :D

Uśmiałam się, dziękuję za ten wpis! :) I gratuluję elokwentnego syna :)

dziękuję @soldierka! 😘
czekam na Twoje obiecane wpisiki w tagu #pl-dzieci 😀

♥️
Oli u mnie dzisiaj deszcz, założę "kaszole" i pójdę poskakać po kałużach; 😘

😀😘

Pozdrawiam! :-) I całuje! :-)

Posted using Partiko Android

odcałowujemy Gracjanka w czółko! 😘

Dzieciaki sa rozbrajajace =) super, ze zapamietujesz/zapisujesz te teksty, jak podrosnie bedziecie mieli oboje ubaw ;)

noo,
ja już mam ubaw :D

(zapisuje, bo skleroza.
a ile tekstów bezpowrotnie uciekło!! :(

Ja bym myślała raczej ile tekstów jeszcze przed Tobą ;)

haha "ja też nie byłem szlachetny" rozwaliło system :)

hahahh, wiedziałam, że wy faceci się w tym punkcie zrozumiecie :D