ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ DWUNASTA.

in #pl-dzieci4 years ago

ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ DWUNASTA.





fullsizeoutput_3776.jpeg




DEFINICJE:
-co to jest gorączka?
-to jest takie gorące zmęczenie



W TERRARIUM:
Synek konfrontuje z Ojcem swoje wrażenia:
-ale tam był taki dziwny zapach, co nie Tato?
-jaki zapach?
-noo, taki kompostowy



ACH, NIUANSE
Pytam:
-jak miała na imię ta dziewczynka, ta nowa koleżanka z boiska? coś na M?
Dziecko po chwili zastanowienia:
-Migrena?



PRACE PLASTYCZNE:
-wiesz, dzisiaj w szkole pracowaliśmy w parach, razem z Nickiem robiliśmy w plastelinie
😂



W POŚPIECHU:
Biegniemy do szkolnego autobusu.
Zadyszka. Gubimy po drodze zeszyty, szaliki, rękawiczki.
Mały łapiąc oddech, pyta:
-Mimi, a jak się robi sushi?
-błagam, nie teraz
-lepiej od razu powiedz, że nie umiesz wyjaśnić swojemu synowi



KONCENTRACJA:
-dziecko, przecież Ty zupełnie nie uważałeś! czy zapamiętałeś chociaż jedno słowo z tej modlitwy?
-tak: Amen!



PRAWDZIWY KOMPLEMENT:
-mniam, ale to było dobre, oblizałem mordę 🤷‍😄



DRZEMKA:
Moja rodzinka wraca po dłuższej trasie do domu.
Pytam:
-kochanie, spałeś trochę w aucie?
-nie, tak tylko trochę przymrużałem



ZNAJOMOŚĆ OJCZYSTEGO:
Dziecko usłyszało polską piosenkę pt:
"Szła dzieweczka do laseczka" (do zielonego, tra la la)

Pytam zaciekawiona:
-a co to znaczy: śwarnego?
Niewzruszony Synek odpowiada natychmiast:
-to znaczy, że jest pełen energii
💪




(..)

fullsizeoutput_3777.jpeg



Cóż, nie wiem dlaczego tu przyszedłem dziś wieczorem
Mam przeczucie, że coś tu jest nie tak.
Boję się, że spadnę z krzesła
I zastanawiam się jak zejdę z tych schodów.

Klauni po mojej lewej, wariaci po prawej
I ja, utknąłem pośrodku razem z Tobą.

Tak, utknąłem pośrodku razem z Tobą
I zastanawiam się co powinienem zrobić.
Tak ciężko jest mi powstrzymać się od śmiechu
Tracę kontrolę, taak, przejąłem to miejsce.



Stuck in the Middle with You - Stealers Wheel - Reservoir Dogs




"ROZMOWY Z SYNEM":
część pierwsza, druga, trzecia, czwarta, piąta, szósta, siódma, ósma dziewiąta, dziesiąta i jedenasta



Pierwotnie opublikowano na slowo ma znaczenie. Blog na Steem napędzany przez dBlog.

Sort:  

No i swędzenie mózgu. Gdzie to było, że ktoś robi w azbeście? Czy jest taka piosenka? Tekst popkultury? Jeżeli nie ma, to dlaczego mam tak silne przekonanie, że gdzieś to słyszałam.

Ale wiadomix - zylion razy lepiej jest robić w plastelinie. :)

Przymrużanie trafione w dziesiątkę. Właśnie to robię na filmach, kiedy mąż dopytuje "Śpisz?". :D

nawet jeśli nie ma (tej piosenki czy powiedzonka), to wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że ktoś to powinien w końcu powiedzieć.
świat tego widocznie wymagał.

(azbest powiadasz, akurat on? no, w sumie. 🧐)

Posted using Partiko iOS

W POŚPIECHU:
Biegniemy do szkolnego autobusu.
Zadyszka. Gubimy po drodze zeszyty, szaliki, rękawiczki.
Mały łapiąc oddech, pyta:
-Mimi, a jak się robi sushi?

Umarłem :D

😄

Posted using Partiko iOS

No mistrz :)
"ACH, NIUANSE
Pytam:
-jak miała na imię ta dziewczynka, ta nowa koleżanka z boiska? coś na M?
Dziecko po chwili zastanowienia:
-Migrena?"

Nasza mała męska steemowa mądrość <3
Tym razem najbardziej urzekło mnie sushi 😂

💖

Posted using Partiko iOS

kochanie, spałeś trochę w aucie?
-nie, tak tylko trochę przymrużałem

Teraz już wiem co mówić😁

ale chyba nie za kierownicą? 🥱😨😅

Posted using Partiko iOS

Też mam koleżankę Migrenę. Ale jej nie lubię!

Zawsze jak czytam "Rozmowy" to sie usmieję do łez :D

aa faktycznie!
w sumie to ja też mam więcej takich koleżanek 😁
(wybitną spośród nich jest np. koleżanka Angina :)

Posted using Partiko iOS

Takiej nie mam. Na szczęście. Mało koleżeńska chyba jestem :D

ja tam nie narzekam.

(na Twoją koleżeńskość znaczy nie narzekam 😛)

Tytuł następnego postu

a jak się robi sushi?

bo jak nie będzie to "lepiej od razu powiedz, że nie umiesz wyjaśnić..."

na to wygląda 😄

Posted using Partiko iOS

A to mój faworyt ;)

ACH, NIUANSE
Pytam:
-jak miała na imię ta dziewczynka, ta nowa koleżanka z boiska? coś na M?
Dziecko po chwili zastanowienia:
-Migrena?

dziękuje za typowanie!
cieszę się, gdy nam się rankingi pokrywają 😁

Posted using Partiko iOS

Manually curated by the Qurator Team. Keep up the good work!

:) thank you!

Piosenka piękna :)

 4 years ago  Reveal Comment