ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ JEDENASTA.

in #pl-dzieci4 years ago

ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ JEDENASTA.




IMG_4991-1.JPG




CZULE I ZE WSPÓŁCZUCIEM DO KOTKA:
-wybacz Kotku, dziś to Ja Cię nakarmię



WARTO BYŁO..
..podczas krótkiej wizyty na pogotowiu, gdy podpięto mi różne diody i sensory do brzucha.
Dziecko szeptem do mojego męża:

-I widzisz Tato, doczekałeś się. Zobaczyłeś Mamy pępek.
🤷‍♀😃



FASCYNACJE:
-..mają tam taki mały wiatraczek i on się tak kręci, tak się turlocze



WRAŻLIWOŚĆ (PO MAMUSI): 😛
ja:
-Synu, proszę wrócić posprzątać swój pokój, bo wygląda już jak jaskinia smoka

dziecko pod nosem:
-That Hurts..
("to bolało" 😂)



OPOWIEŚCI BIBLIJNE:
(..relacjonuje historię Abrahama..)
-i Bóg powiedział wtedy do Abrahama, żeby się rozplenił w tej krainie..



KOLEJNA NOWA KOLEŻANKA W KLASIE:
-ona jest blondynką na włosach i na twarzy



PRECYZYJNIEJ PROSZĘ:
-nauczycielka powiedziała, że biegaliście z Nickiem w kółko po klasie!
-ale klasa to jest prostokąt.



NA BAŁWANA:
(próbuję wbić Synka w kombinezon narciarski; oboje sapiemy i dyszymy..)

ja:
-proszę Cię kochanie, może nadstaw się mocniej z tą nogą, bo nie dopnę tego zamka

Synek od razu:
-wyginam śmiało ciało
🤦‍♀😆




(..)

fullsizeoutput_3440.jpeg



Winter lives in my heart
In the times we're apart
Summer sings a song or two
When he says "I love you true".
My lady bird...yeah, I'm his lady bird

NANCY SINATRA - "Lady Bird"





"ROZMOWY Z SYNEM":
część pierwsza, druga, trzecia, czwarta, piąta, szósta, siódma, ósma dziewiąta i dziesiąta



Pierwotnie opublikowano na slowo ma znaczenie. Blog na Steem napędzany przez dBlog.

Sort:  

"Precyzyjnie proszę" - :D !!
Masakra, mały taki mądraliński jak ciocia @julietlucy gdy stawiała pierwsze kroki w szkole.
Ja od dzieciaka lubiłam mądrze, acz bardzo prosto odpowiedzieć mamie gdy ta kolejny raz narzekała, że pani coś tam powiedziała (choć chyba tak jak ten mały to nigdy nie błysnęłam ;))
Coś czuję, że Ty zareagowałaś inaczej niż moja mama, ja osobiście jestem bardzo dumna z moich małych mimo, że często mnie gaszą jakimiś tekstami, wytykając mi jakieś drobne niedomówienie lub nieodpowiednie słówko.

Ahhh... młody, przystojny, zabawny i taki mądry... <3... i całkiem fajną brykę ma :D

noo, też uważam, że całkiem rokujący z niego gościu :)
ale i Twoje dziewczynki też niczego sobie 💚
to będziemy w kontakcie? 🙃😛

In tacz kochana 😎

Z kotkiem sprawa jest ewidentna. Gdy mój mąż (rzadko, bo rzadko ale jednak) karmi kota, to nie wygłasza tej formuły i kot jest autentycznie urażony tym zachowaniem. :)

oj.
może jeszcze się wyszkoli?
(albo jedno albo drugie? 😃)

Congratulations @rozku! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 11000 upvotes. Your next target is to reach 12000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!