ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ SZESNASTA.

in #pl-dzieci3 years ago (edited)

ROZMOWY Z SYNEM.
CZĘŚĆ SZESNASTA.




img_7025.png



POSZERZAJĄC GRANICE POLSKIEGO JĘZYKA:
Dziecko wracając od kuzynki, z dumą mi donosi:

-nauczyłem się dziś od Wujka Marcina brzydkiego wyrazu!
-o tak? a jakiego?
-"dostać wciry!"




ZAGADKA:

-Mimi, mam zagadkę!
-no?
-co to jest: w środku czerwone, z zewnątrz zielone?
-arbuz!
-zgadłaś mamo, ale to nie to.

😂😁😅
(ech, to właśnie znaczy: częściowa satysfakcja.
a rozwiązanie zagadki tylko dla czytelników o mocnych nerwach)




MĘSKIE WYCIECZKI:
Po powrocie z chłopakowego kempingu, Syn oznajmia mi z satysfakcją:

-nie kąpałem się już 4 dni! tam nie było łazienki!
-O losie, to pewnie już muchy nad Tobą latają!
-nieee, tylko niektóre.




PŁASKOZIEMCY I DYPLOMACI

-co byś powiedział komuś, kto twierdzi, że Ziemia jest płaska?
-powiedziałbym, że to byłby ciekawy pomysł, gdyby to była prawda.




ŚLIMAKOWE ZWYCZAJE

-wiedziałaś Mimi, że ślimaki w stresie robią kupy?!
and unfortunately I found out about it the hard way.



PROZA ŻYCIA:
Muszę wykonać pilny telefon (czego nie cierpię), i muszę się na to nastawić psychicznie.

Proszę zatem Synka:
-potrzebuję teraz w domu chwili spokoju, proszę - usiądź gdzieś i poczytaj książkę.

Dziecko błyskawicznie odpowiada mi trzeźwo i rozsądnie:
-nie mogę robić tylu rzeczy naraz.

(przypominam ilość wymaganych przeze mnie czynności:
1.usiądź gdzieś
2.poczytaj książkę
3.w spokoju 🙄)




WYRAŻAJĄC WĄTPLIWOŚĆ:
Synek po wakacjach rozpoczął Szkołę.
Pewnego razu po zajęciach wraca zmarnowany, potargany i spocony.
Mój mąż oryginalnie zagaduje:

-jak było w szkole? była zabawa? (dodaje rzucając okiem na stan jego odzienia)
-Tato, czy Ty naprawdę chodziłeś kiedyś do szkoły? Szkoła tak nie działa.




SPOSOBY NA STRESY:
Dziecko po trudnym dniu wpada do domu i mi oznajmia:

-nie mogę teraz mówić, zdenerwowałem się, idę po kota.
(..)
-no i czemu go nie przyniosłeś?
-nie mogłem, leży w swojej ładowarce i jeszcze się nie naładował.



fullsizeoutput_66f2.jpeg


fullsizeoutput_66f4.jpeg






Truskawki, wiśnie
I pocałunek anioła na wiosnę.
Moje letnie wino składa się
Z tych wszystkich rzeczy.
Zdejmij swoje srebrne ostrogi
I pomóż mi zabić czas.
A ja dam ci letniego wina.
Ooo...letniego wina.

Oczy zaczęły mi się kleić,
a usta nie mogły przemówić.
Próbowałem wstać,
ale nogi odmówiły mi posłuszeństwa.
Ona uspokoiła mnie niezrozumiałym słowem,
A potem dała mi Więcej letniego wina.
Ooo... letniego wina...

🍷








"ROZMOWY Z SYNEM":
PL-DZIECI, czyli będzie wesoło
część pierwsza,
część druga,
część trzecia,
część czwarta,
część piąta,
część szósta,
część siódma,
część ósma
część dziewiąta,
część dziesiąta,
część jedenasta,
część dwunasta
część trzynasta
część czternasta
i piętnasta



Pierwotnie opublikowano na slowo ma znaczenie. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

No nareszcie!!

"nie mogę teraz mówić, zdenerwowałem się, idę po kota." Musze sobie chyba wiecej kotów sprawić, bo ten mój to tylko sie ładuje i bez kija nie podchodź.

No to co to jest czerwone i zielone?

chodź na priv.
jesteś? :)
ok.
zatem odpowiedź to:
żaba! 🙈

tę "finezyjną" zagadkę przyniósł ze szkoły.
ale nie chodziło mi tu o żabę, ale o to stwierdzenie, które mnie rozbawiło:
"dobrze, ale to nie to" :DD

PS:

No nareszcie!!

😘🖤

No czywiscie, ze zaba! 😂😂

Oj nie chcial cie demotywowac. Powie, ze zle to jeszcze sie matka zamknie w sobie i co bedzie...

Kot w ładowarce 😍😍😍🤣

😻
until she's fully charged, jak mi powiedział.
kot wie jak żyć.
💚

Nice shots you captured! An adorable child and a cute cat 🐈 😆 I hope you'll have a good weekend! Thanks for flowing my page 🤩
🥦 !LUV 🥦

<><

<><

LUV

Connect

Trade


@rozku, you've been given LUV from @mizuosemla.

Check the LUV in your H-E wallet. (4/10)


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @rozku.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Congratulations @rozku! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day!
Wait until the end of Power Up Day to find out the size of your Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge - Winners List
Hive Power Up Month - Feedback from Day 29
Hive Power Up Day - October 1st 2021 - Hive Power Delegation

Congratulations @rozku! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 1 badge.
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge - Winners List
Hive Power Up Month - Feedback from Day 29
Hive Power Up Day - October 1st 2021 - Hive Power Delegation