Sort:  

hahah, widzę, że nie daje Ci spokoju :)
piękneeeee oddałaś strzały i propozycje,
(chyba najbliższe prawidłowej odpowiedzi (bo odjechane :)

to było na literkę K, tak?
to następne strzały będą na L?
:))

nooo dobra, to ja podpowiem, ze na literkę M!

za kilka dni odpowiem, żeby dłużej nie trzymać w niepewności :)

PS:
"maluchna" - ACH!

To musi być mamut;)

Ja po prostu uwielbiam tego typu zgaduj-zgadule! Mogę się bawić w nieskończoność. U domu nie mam z kim. Za każdym razem gdy gdy robię podchody kończy się na przewracaniu oczami przez mego lubego. Widzę na twarzy “ratunku, nie rób mi tego, nie chcę, nie lubię, męczy”!
O zgrozo...

Jak można nie lubić fantazjować?!

mamut!! ihaahaha!!!
:))))

no to dawaj, kochana,
masz już dwie pierwsze literki!
jesteś coraz bliżej!

(odpowiedź napiszę, rzecz jasna, jako cytat z mojego Synka:)

Makaron, maska, maleństwo, makówka:)

Idę do pracy. W przerwie będę kontynuować. .