Ahoj po dłuższej przerwie :)

in #pl-emocjonalnie5 years ago

Witam po długiej przerwie! Może teraz uda mi si tutaj pozostać na dłużej? Co prawda wpadam tu od czasu d0 czasu, ale mam wrażenie, że steemit to już nie ta sama platforma co rok czy dwa lata wcześniej. Parę fajnych kont, które obserwowałam niestety ucichły i nagle jakoś tak wszystko jest tutaj inne. Może coś się zmieni? Zobaczymy :)

***

Co słychać u @napotem?

Już przeszło rok mija od czasu, gdy zostałam mamą. Jest to czas bardzo intensywny, wypełniony miłością. Poprzedni rok dał mi dużo siły i pokazał jak można kochać. Tak naprawdę, z całego serca. Nauczył wielu rzeczy od początku. Do tej pory poświęcałam się macierzyństwu w 100%. Teraz po tych 13 miesiącach muszę poświęcić się w 200%.

Czas ruszyć do pracy. Bardzo się cieszę, że moja córka jest bardzo punktualna co do czasu drzemek i ich długości. To bardzo ułatwi mi pracę. Choć będę bywały dni kiedy będę musiała jechać do biura, myślę, że damy radę. Jednak przede wszystkim trzeba pamiętać, że dziecko tutaj jest najważniejsze. 2 dni zdalnie, 1 dzień wolnego i 2 dni w biurze - chyba przeżyjemy jakoś i damy radę?

Ostatni rok nie spędziłam tylko w domu. Postawiłam na podróże i samorozwój. Wraz z Zuzią jeździłyśmy bardzo dużo po Polsce i nie tylko. Nie było miesiąca, żebyśmy nie wyskoczyły choć na parę dni. Już od najmłodszych lat nasza córka to kawał podróżniczki :)!

Przez rok udało mi się podszlifować angielski. Wiedziałam, że będzie ciężko, ale udało się. Pomocy zasięgłam u szkoły językowej z Trójmiasta Talkersi, która pomaga ogarniać angielski równieź online. Są to tylko konwersacje, więc mega duuży plus. Ja jestem bardzo zadowolona.

i Zuzia chyba też :)

Oprócz tego próbowałam doszkalać się ze Springa, ale z marnym skutkiem. Na szczęście udało mi się ogarnąć parę wzorców projektowych i je dobrze (chyba) zrozumieć, dzięki książce z serii Rusz głową!

Teraz czas na nową przygodę - powrót do pracy i ... utęsknione długie wakacje w trójkę. Ahoj!

Sort:  

Dwie piękne kobiety ❤️. Fajnie Was widzieć!

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Dobrze widzieć powracających ludzi. Sam dokładnie byłem w tym miejscu, więc wiem jak to jest. Witamy z powrotem!

Posted using Partiko Android

Miło Cię znowu zobaczyć i to w tak cudownym towarzystwie rodzinki :) Pozdrowionka :)

!tipuvote 1 hide

Nie byłbym sobą jakbym nie napisał steemit.com<steempeak.com. Proponuje się przesiąść.

Co do ludzi, których już nie ma. Ciebie też jakiś czas nie było, więc warto wrócić, żeby innym też chciało się wrócić, jak uporządkują swoje sprawy.

Zuzia w mercedesie 😍

witaj ponownie! :)

Dziecko to drugi etat. Świat uporządkowany wywraca do góry nogami. :)