Sort:  

Ciekawe, ciekawe. Do 22 jest trochę czasu jeszcze, może jak znajdę wolną chwilę to się skuszę :)


No i namówił ;) Dzisiaj mam trochę luźniejszy dzień, to spróbuje przysiąść fałdy i coś zmajstrować :)

Ciekawy konkursik się szykuje :)

Ode mnie poszło 2 SBD do zwiększenia puli nagród. Sam bym chętnie wziął udział, ale obawiam się, że nie za bardzo znajdę czas do 22 maja...

Bardzo dobry pomysł, ja wysłałem 5 SBD, tym samym przekreślam się z konkursu, bo jak fundator mógłby brać udział w konkursie, albo członek jury :)


Mógłbym też przesłać jako nagrodę kod do Xbox Game Pass z ostatniego CD-Action. Jako, że nie mam Xboxa One (może kiedyś sobie kupię) ani Windowsa 10, to ten kod mi się nie przyda. Kod ten daje możliwość grania na Xboxie One przez miesiąc czasu.

Ale są też warunki jakie trzeba spełnić. Trzeba mieć konto na Xboxie bez tej usługi, bo jeśli ktoś ma wykupioną tę usługę, to kod nie zadziała. Trzeba mieć też Windows 10, ja mam 7 i sobie nie pogram. Z resztą nie mam teraz czasu :/ I trzeba go wykorzystać do 1 lipca [EDIT], szkoda żeby się zmarnował. Jak chcesz to Ci prześlę w PW na Discordzie albo tutaj na czacie.


Pomysł z giveaway'em jest ciekawy, że też na to nie wpadłem. Można zrobić coś w stylu Tygodnika Kuratorskiego, ale ja nie mam do tego głowy. Nie mam opanowanego formatowania tekstu i za małe zasięgi. Coś wymyślę :)

Tak więc luźniejszy dzień i deszczowa pogoda dały mi trochę czasu, więc proszę :) Pierwsza praca konkursowa :)

https://steemit.com/pl-gry/@ciapo/konkurs-pl-gry-dying-light-pozdrowienia-z-harran

No i pozamiatał :)

Oj tam, oj tam ;) Dobrze, że wszystkie grafiki miałem przygotowane już wcześniej i leżały na dysku czekając na odpowiedni moment ;) Inaczej pewnie bym nie zdążył poskładać tego na czas ;)

Co jeśli mamy dużo ulubionych gier? ;)

Czy w konkursie można opisać polityczną grę?


Tak, konkretny tytuł z określonym przekazem. Nie chcę zdradzać tytułu.

Super inicjatywa!Konkursy,integracja i przyjazna atmosfera a za jakiś czas może będziemy liczebnością użytkowników konkurować z Koreą :)

Post konkursowy mojego autorstwa 😉 😀

Zamierzałem coś napisać o swojej ulubionej grze, a tu proszę bardzo zaproszenia przyszło od kolegi @kapitanpolak. Dzięki, już zacząłem pracować nad tekstem od wczoraj. Pozdrawiam.

Zapraszam do przeczytania artykułu o grze, w której smażymy kurczaki:

Chicken Invaders - usmażmy kurczaki w kosmosie!

https://steemit.com/pl-gry/@pakol/konkurs-pl-gry-gothic-czyli-legendarna-i-wciaz-zywa-gra#comments

Podjąłem się napisania o grze bardzo znanej o której można by książkę napisać. Mam nadzieję, że wyszło w miarę dobrze.

https://steemit.com/pl-gry/@kapitanrosomak/tylko-martwi-uslysza-twoj-krzyk-dead-space-konkurs-pl-gry zgłaszam moje wypociny na konkurs mam nadzieje, że przypadnie do gustów waszych:)

tematyka od razu mnie zainteresowała i poczułam wenę :) coś ode mnie :

https://steemit.com/pl-grykonkurs/@theadelina/13-moja-ulubiona-gra-konkurs-pl-gry

Zapraszam wszystkich do czytania i w późniejszym czasie do glosowania ;)

https://steemit.com/pl-gry/@khrom/konkurs-pl-gry-jak-zrobic-zagwozdke-graczowi-tematem-numer-1-czyli-gasnace-slonca-jako-moja-ulubiona-gra

Życzę tez wszystkim szczęścia i dobrej zabawy ;)

Nie mogło się obejść i beze mnie :D Super inicjatywa. Zebrałem się aby też dodać coś od siebie. Zapraszam do poczytania o grze która skradła moje serce!
https://steemit.com/pl-gry/@handofcat/konkurs-pl-gry-ow-gra-ktora-skradla-moje-serce

Troszkę ostatnio czas nie sprzyjał mi w tworzeniu artykułów, ale na końcowy termin konkursu udało mi się stworzyć w miarę spójną recenzję. Wybrałem grę która wywarła na mnie niesamowite wrażenie. Nie mogłem jej pominąć ;)
https://steemit.com/pl-gry/@geekmode/enslaved-odyssey-to-the-west-najwieksze-growe-zaskoczenie-jakie-widzialem

Gier są tysiące i większość z nich jest niesłychanie dopracowana graficznie. Dlatego postanowiłam przypomnieć czasy kiedy jeszcze działały pod DOSem. Były wtedy trochę mniej ładne ;) - technika była w powijakach. Link do artykułu już wklejam - sorry za przeoczenie. :)

@kapitanpolak dzięki za wyrozumiałość.

https://steemit.com/pl-gry/@angatt/gierka-konkurs-pl-gry