Powrót po latach:).

in #pl-hive2 years ago

Dzień dobry :)
Dawno, dawno daaaaaaaawnooo mnie tutaj nie było. Kiedy wczoraj wszedłem na swoje konto aby zobaczyć kiedy była moja ostatnia aktywność okazało się, że 2 lata temu dodałem post. Aż DWA LATA TEMU! Kiedy to zleciało ?!?! Od tamtego czasu dosyć sporo się u mnie pozmieniało, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym, z tym szczęściem, że na plus :).
Zapewne nie uda mi się opisać wszystkich zmian i przeżyć z tego okresu jednakże postanowiłem tu częściej zaglądać niż do tej pory. Jeśli nie długie posty, to chociaż wrzucić jakieś zdjęcie, czasem dłuższy post. Przyznam, że często zdarzało mi się zastanawiać nad tym co słychać w tym miejscu. Mam nadzieję, że stopniowo dowiem się co u Was, co na platformie, jakie zmiany itd.
Zapewne u większości z Was wydarzyły się przeróżne zmiany, zwroty życiowych akcji, wzloty i upadki – podobnie jak u mnie – ale mam szczerą nadzieję, że z perspektywy czasu wszystkie okazały się pozytywne, ponieważ nic w życiu nie dzieję się bez przyczyny, wszystko ma swój cel, czasem widzimy to od razu a czasem potrzeba czasu na dostrzeżenie :).

Jako post powtórno-powitalno-powrotny wrzucam zdjęcie z zeszłego weekendu :). Przedstawia ono Beskid Wyspowy w Województwie Małopolskim. Tak się złożyło, że większość naszego kraju była obleczona gęstą mgłą, miejscami z bardzo słabą widocznością mi natomiast udało się to uchwycić z górnej perspektywy. Zdjęcie doskonale odzwierciedla nazwę tego pasma gór – Beskid Wyspowy – ponieważ poszczególne szczyty niczym osobne wyspy wyłaniają się z mgły, która przypomina ocean.

IMG_20211113_101706.jpg

Miłego dnia wszystkim!

Sort:  

Witamy po przerwie :)

Cieszę się, że znowu tutaj zawitałem a u Ciebie na profilu widzę, że wciąż najwyższy poziom postów i zdjęć:) Dziękuje za powitanie:).

witam i zapraszam do dyskusji i udzielania się ;) btw Piękne zdjęcia.

Dziękuje za powitanie!:)

!ENGAGE 100

There has already been too much ENGAGE today.

Dzień dobry.

Miałem bardzo podobne widoki w ostatni weekend pod (chociaż w sumie to bardziej nad) Żywcem. Pozdrawiam.

img_0.14813032149887262.jpg

Woow faktycznie też pięknie! Czyli Ty zwiedzałeś również malownicze "wyspy" z tymże Żywiec to Beskid Śląski jeśli mi się dobrze wydaję:)

Cześć! Witamy ponownie :)

Congratulations @peter.goki! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 4 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from Day 21
Hive Power Up Month - Feedback from Day 18