ŚLINOTOK - zakończenie

in #pl-kobietom5 years ago (edited)

„Jeśli chcesz grać w piłkę, musisz myśleć jak piłka” Trener Piechniczek

Witajcie Kochane!

To były szalone dni! Dostaliśmy od Was 16 prac i tag #pl-kobietom nareszcie może się pokazać w towarzystwie. Teksty były świetne i mam nadzieję że bawiliście się równie dobrze pisząc, jak ja czytając. Faza głosowania też poszła nieźle, szczególnie dziękuję wszystkim, którzy zagłosowali nie biorąc udziału w szrankach. To bardzo miło z Waszej strony , Kapituła Ślinotoku ceni sobie Wasze wsparcie. Przypuszczam, że uczestnicy konkursu również. Z początk ja też chciałem głosować, ale potem pomyślałem, że bezstronność jest postawą bardziej godną Wielkiego Mistrza. Z tego samego powodu nie przedstawie dziś swoich faworytów, poza jednym wyjątkiem. Jest nim @czeresnia!

Czereśnio - Twoje bohaterskie uczestnictwo w ŚLINOTOKU zrobiło na mnie olbrzymie wrażenie. Bardzo dzielnie broniłaś honoru tych leniwych degeneratów, których Opatrzność obdarzyła jakimś talentem plastycznym. Sam jestem jednym z nich, więc Twoje zmagania miały dla mnie osobisty wydźwięk. Gratuluje pięknej walki i ambitnego wyboru środków wyrazu. Mam nadzieję że zostaniesz z Waranem na dłużej. Cała redakcja jest bardzo ciekawa, jak wyglądałby Twój obrazek, gdybyś miała więcej czasu. Myślisz, że chce Ci sie go zrealizować? Troskliwy Ojciec Pięćdziesięciu Plemion Zarazy bardzo kocha sztukę i chetnie rozpopularyzuje swoją zdolną portrecistkę. Pozdrawiam!

Czy czegoś się nauczyłem?

Tak. Wydaje mi się, że lepiej byście się bawili, gdyby disnejowski temat był mniej ograniczony. Myślę że powinienem był Wam pozwolić na swobodną zabawę skojarzeniami, a nie bezwzględnie żądać wyznawania erotycznych fantazji. Temat był wymagający i dziękuję wszystkim którzy się go podjęli. Poradziliście sobie świetnie, choć przyznam, że trochę liczyłem na to że ktoś nawiąże w erotycznym tekście do "Powiewu Grozy". Dało się to bardzo zgrabnie połączyć poprzez opis igraszek z duchem Mufasy. Pomyslcie o tym przed snem ;). Tak, czy siak - nauka nie pójdzie w las i będę się starał układać bardziej swobodne zadania w ŚLINOTOKACH przyszłości. Nie ma co dłużej czekać

Uroczyście ogłaszam, że na podium pierwszego w historii ŚLINOTOKU stoją:

Miejsce Trzecie:

@czaszi z tekstem "Wielki Konkurs ŚLINOTOK #1: One night stand". Jej wynik to 17 punktów, a nagroda to 20% puli ŚLINOTOKU, CZYLI 4,261 sbd

Miejsce Drugie:

@bowess z tekstem "Przyjdę". Jej wynik to 19 punktów, a nagroda to 30% puli ŚLINOTOKU, CZYLI 6,392 sbd

Miejsce Pierwsze:

@veggie-sloth z tekstem "Śpiąca Królewna i wons rozkoszy". Jego wynik to 20 punktów, a nagroda to 50% puli ŚLINOTOKU, CZYLI 10,653 sbd

Gratulacje!

Co dalej?

Roześlę hajsy i schowam Baletki Wielkiego Mistrza Kapituły ŚLINOTOKU do szafy na jakiś czas. Znów będę tylko Redaktorem Naczelnym. ŚLINOTOK oczywiście wróci, jednak myśle, że lepiej poczekać aż znów będzie o co grać. Myślę, że jesli wsparcie, jakie dostawaliśmy od Was do tej pory, utrzyma się na dotychczasowym poziomie, to nie będziecie tęsknić zbyt długo.

szlaczek.png
I to już prawie wszystko moje Kochane.
Chciałem tylko jeszcze raz ukłonić się nisko Mecenasom ŚLINOTOKU, którzy zadbali, by pula w tej edycji wynosiła aż 21.306 SBD! Lista naszych darczyńców jest dostępna tutaj.

Ponadto chciałbym zapewnic potencjalnych Mecenasów i Partnerów Biznesowych, że Waran czeka niecierpliwie na ich propozycje i pomysły. Szkuajcie mnie na steem chacie w pokoju #polish - serdecznie zapraszam.

Na koniec, jeszcze raz gorąco gratuluje Zwycięzcom zwycięstw, a Uczestnikom pięknej walki- jesteście super. Pełen spis prac znajduje się tu.Wreszcie, dziękuje kibicom wspierajacym autorów i sam ŚLINOTOK, którego pierwszą edycję niniejszym ZAMYKAM.
Pozdrawiam Cieplutko
waran_stopka.jpg
Ogłaszał, gratulował, zamykał i chował baletki
Szklany Wilk
Redaktor Naczelny
Wielki Mistrz Kapituły ŚLINOTOKU

Sort:  

Jaa???? o rany! Dziękuję wszystkim i wszystko to dla Warana :) 10,653 sbd idzie jako nagroda w następnej edycji Ślinotoku :)

chciałem powiedzieć zebys nie przewalił na głupoty, ale widzę że masz tego pełną świadomość.
Gratulacje.
Senior Lobo de Cristal

Aaaa dziękuję pięknie za docenienie! Bardzo mi miło :) gratuluję Wszystkim i czekam niecierpliwie na kolejne edycje:)

Gratulacje dla wszystkich, którzy zasłużenie znaleźli się na podium.
@veggie-sloth, pierwsze miejsce należało Ci się zdecydowanie, gratulacje 🥇

Gratulacje !Wygranym i tym mniej wygranym :)

Jestem wzruszona... Strasznie lamerski był ten mój portret, ale z drugiej strony było słabo tak zostawić konkurs bez żadnych praz wizualnych. Jeśli chodzi o "porządniejszą" wersję, to bardzo bym chciała, ale to wymaga czasu. Nie lubię rysować "na raty", a na dłuższe posiedzenie jeszcze przez wiele miesięcy mogę nie mieć szans :( Muszę jednak przyznać, że konkurs zadziałał motywująco i chcę wrócić do rysowania. To będą raczej takie mniejsze, półgodzinne bazgrołki dla treningu, ale będą :)

Congratulations @waran! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!