You are viewing a single comment's thread from:

RE: NOWE TECHNOLOGIE

in #pl-rekodzielo5 years ago

Apki partiko jeszcze nie próbowałam, ale słyszałam już o niej. Laptop cudny!!! Nie widziałam lepszego w życiu :)). Jak jeszcze częściej korzystałam z laptopa to uwielbiałam stawiać kawę bezpośrednio pod klawiaturą, obot touchpada... oczywiście dlatego, że siedziałam na kanapie i nie miałam jej gdzie postawić, a laptop wydawał mi się idealny i całkiem nieźle służył mi jako stolik hihihi na szczęście nic się nigdy nie wydarzyło, ale może nie będę wracać do starego nawyku, w końcu mój syn póki co raczej jeszcze mi sprzętu zastępczego nie stworzy :))

Sort:  

dzięki Ania 🌺

aa, dziewczyno, co Ty mi przypomniałaś!
jak sobie czasem wieczorami stawiałam na (zamkniętym co prawda) laptopie lakier do paznokci!!,
bo mi tak było wygodnie podczas malowania paznokci w łóżku (nie miałam gdzie postawić 🙈)
mam nadzieje, że żaden facet tego nie przeczyta.

niee noo, chyba jednak należało mi się 😝
musimy zmienić nasze nawyki!!