Ozdoby stołu i domu - konkurs @pl-rekodzielo.

in #pl-rekodzielo4 years ago

a1.jpg

Przeczytawszy kilka dni temu post https://steemit.com/pl-rekodzielo/@pl-rekodzielo/konkurs-kreatywny-23-start
Dotyczący wspomnianego tam konkursu zacząłem się zastanawiać dlaczego wcześniej nie brałem udziału w tak ciekawych i kreatywnych konkursach. Po chwili wewnętrznej walki z samym sobą postanowiłem się przełamać – biorę udział! Następnie przyszła myśl co mógłbym zgłosić do konkursu by nie zaniżało to jego poziomu. Wybór własnej pracy nie był łatwy ale po kilku dniach wytężonego obmyślania wpadłem na ten oto pomysł. Inspiracje znalazłem na jakiejś stornie internetowej.
Skoro jesteśmy świeżo po tak zwanym święcie zakochanych więc taka też będzie tematyka mojego rękodzieła . Ozdoby dla zakochanych! A i nie koniecznie z wyłącznością dla par, mogą to być ozdoby codzienne stołu, pokoju, biurka nadające miejscu delikatnej magii.

Do przygotowania ozdób będziemy potrzebować:

  • wkręty lub gwoździe
  • plastry drzewa – w moim przypadku – brzozowego
  • czerwony sznurek
  • narzędzia do wkręcania/wbijania
  • karta papieru
  • flamaster
  • nożyczki

Znalezienie kawałku drewna było najtrudniejszym wyzwaniem, wykorzystałem stworzony jakiś czas temu świecznik.

a2.jpg

a3.jpg

Za pomocą piły do drewna przeciąłem go na cztery kawałki.

a4.jpg

a5.jpg

Jeden z nich odrzuciłem ponieważ była to góra świecznika gdzie wcześniej mieściła się świeczka więc się nie nadawał.

a6.jpg

Na kartce papieru narysowałem kształt - mniej więcej - serca, które służyło mi jako szablon. Uprzedzam iż zdolności artystyczne nie są moją mocną stroną, ja osobiście nie chciałbym mieć takiego serca pod klatką piersiową;p

a8.jpg

Po kilku szlifach by jego kształt możliwie najbardziej przypomniał serce udało się uzyskać jako tako gotowy szablon ;)

a9.jpg

a10.jpg

Następnie umieściłem szablon na klocuszku i zacząłem wkręcać śruby wzdłuż ścianek szablonu.

a111.jpg

a11.jpg

a12.jpg

a13.jpg

a14.jpg

a15.jpg

a16.jpg

Kiedy do wszystkich klocków zostały wkręcone śruby zabrałem się za owijanie ich czerwonym sznurkiem, który kupiłem w sklepie z asortymentem budowlanym.

a17.jpg

a18.jpg

Efekt końcowy oceńcie sami, według mnie wyszło lepiej niż się spodziewałem :).

a19.jpg

a20.jpg

a21.jpg

a22.jpg

a23.jpg

a24.jpg

a25.jpg

Dziękuje za uwagę, wszystkim życzę miłego dnia !

Sort:  

Lubię takie "surowe" dekoracje, wyszło bardzo klimatycznie :) Cieszę się, że bierzesz udział w konkursie!

Dziękuję :) świetny pomysł by organizować tego typu konkursy, inspirujący 👌🏻@wadera 🖐🏻

Prześliczne ozdóbki! Uwielbiam brzozę :)

Dziękuję :) Drewno, naturalny produkt, który pasuje wszędzie, co do brzozy prócz tego, że wygląda ślicznie ma również oddziaływania prozdrowotne ale dokładniej opiszę to w inny poście :)
@julietlucy 🖐🏻

Manually curated by the Qurator Team. Keep up the good work!