Bieszczady 2018 cz.5 : Lato nad Soliną

in #pl-travelfeed4 years ago

To już ostatni z postów z moich wakacji w 2018 roku. Tym razem relacja z upalnego dnia nad Jeziorem Solińskim. Zapraszam do przeczytania moich wspomnień z dnia 28 lipca 2018 roku.

To już przed ostatni, piąty dzień moich wakacji w Bieszczadach. W końcu zrobiła się wspaniała pogoda, na którą czekałem od samego początku. Tego dnia od rana było gorąco i słonecznie. Postanowiliśmy, że w końcu idziemy na plaże! Po smacznym śniadaniu w naszym pensjonacie spakowaliśmy torbę plażową i zabraliśmy ze sobą koc. Plaża znajduje się po drugiej stronie zapory, to jakieś 20 minut pieszo z naszego pensjonatu. Słońce świeci już mocno i zapowiada się piękny dzień.

Jest wspaniale! Jak widać na zdjęciach, pogoda była idealna tego dnia. Było ponad 30 stopni Celsjusza. Tak waśnie wygląda upalny i tętniący życiem dzień nad jeziorem Solina. Była to sobota i dlatego było wszędzie dużo turystów. Rozłożyliśmy koc blisko wody i wygrzewaliśmy się w słońcu przez pół dnia. Woda w jeziorze jest na tyle czysta, że można było pływać, ale jest dosyć zimna (około 20 stopni Celsjusza). Plaża blisko portu jest pokryta piaskiem, dalej jest kamienista, ale ludziom to nie przeszkadza.

W taką pogodę na jeziorze jest dziś dużo łodzi, żaglówek i rowerów wodnych. Wspaniale tak wypocząć nad wodą. Należy tylko pamiętać o używaniu kremów z filtrem, bo słońce bardzo mocno grzało. Po południu zjedliśmy obiad w jednej z restauracji nad wodą. To był udany dzień. Jutro po śniadaniu pora się pakować i wracać do domu. Spędziliśmy tutaj 6 dni. Polecam Bieszczady każdemu, kto chce uciec z dala od hałasu miasta i zanieczyszczeń. Polska jest pełna ciekawych zakątków. Bieszczady koniecznie trzeba zobaczyć. Pozdrawiam wszystkich kochających podróże!

Zdjęcia użyte w tym artykule są moimi prywatnymi materiałami.

Dziękuję za przeczytanie!

Dziękujemy za to, że jesteś częścią społeczności #pl-travelfeed!

Zapraszam do zapoznania się postami opublikowanymi w zeszłym tygodniu, twórcy tych postów liczą na Twój głos, zapraszam do głosowania, następnym razem to Twój post może walczyć o tytuł najlepszego postu tygodnia tagu #pl-travelfeed.

Rozważ proszę głosowanie na witness @travelfeed, dzięki temu ten projekt będzie mógł jeszcze lepiej funkcjonować.

Dowiedz się więcej o TravelFeed klikając na baner powyżej i dołącz do naszej społeczności na Discord.