Ogłoszenie NIEparafialne ;)

in #pl-travelfeed5 years ago (edited)

Już pewnie myśleliście, że zapomniałam o Was? Nic bardziej mylnego =)

Właśnie upływają dwa tygodnie odkąd wróciłam do Polski. Chociaż dzisiejszy post powstaje w Szkocji hahahahha =] Nie mogę usiedzieć na czterech literach, po prostu nie mogę ;) Muszę przyznać, że zima daje się we znaki. Dodaj do tego sprawy życia codziennego, spotkania rodzinne czy ze znajomymi i voila - dwa tygodnie zleciały sama do końca nie wiem kiedy. Jednak w międzyczasie pracuję nad małym projektem, na który chciałabym Was gorąco zaprosić. Więcej info, poniżej ;)

Co?

Spotkanie podróżnicze: Podróż tysiąca uśmiechów - poznaj magię Mjanmy.

Gdzie?

Południk Zero, ul. Wilcza 25, Warszawa.

Kiedy?

6 lutego o 19.

Kto?

W roli głównej będę ja wraz ze zdjęciami i opowieściami z Birmy.

Jeśli mieszkacie w Warszawie, bądź w tym czasie tam będziecie, to będzie mi szalenie miło Was tam spotkać. Więcej szczegółów znajdziecie w poniższym wydarzeniu udostępnionym na Facebook'u:

https://www.facebook.com/events/396929001059757/

P_20181103_092608-01_1.jpeg

W związku z tym, proszę o wyrozumiałość w przerwie w pisaniu ;) Ale już niedługo wrócę z kolejnymi opowieściami z Tajlandii, a później z Laosu ;)

Pozdrawiam ciepło z gorącym kubkiem herbaty w ręce i mam nadzieję, że do zobaczenia w Warszawie!

Karola

Sort:  

Czekam na Twoje opowieści z Tajlandii..są tam gdzieś podobno mega miejscówki do nurkowania jak tam zawędrujesz to będę szczęśliwy :)

Na kiedy mniej więcej posty ?

Jeśli chodzi o nurkowanie, to polecam Koh Tao - byłam, nurkowałam, potwierdzam - bardzo fajna miejscówka ;)

pozdrawiam! =]

Jako reprezentant społeczności Travelfeed cieszymy się, że wychodzisz poza Steem, na szerokie wody :) Szepnij tam dobre słówko o naszej platformie! Oczywiście upvote i resteem dla Ciebie!

Oczywiście, że szepnę, może ktoś dołączy do nas ;)

pozdrawiam!

A nie wybierasz się czasem do Holandii? My w Polsce dopiero w wakacje będziemy znowu, a tak może byśmy się wymienili wspólnymi opowieściami :)

Kurczę, Holandia trochę mi nie po drodze będzie niestety, a chętnie bym się spotkała z Wami! ;) A kiedy będziecie w Polsce? Ja na pewno będę wracać w środku lata - w sierpniu =]

pozdrawiam! =)

Congratulations @lynxialicious! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 400 upvotes. Your next target is to reach 500 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

...
I tyle mam do powiedzenia :P jakąś gwiazdkę przy Twoim profilu powinienem postawić! Wyróżnione posty, czy coś :D kurna!
Będą następne spotkania? :> wpadnę zbić piąteczkę :>

Hahahhahaa a proszę Cię bardzo, postaw gwiazdkę ;)
Powiem Ci, że chyba złapałam nowego bakcyla i z chęcią jeszcze poprowadzę jakieś spotkanie. Tylko pewnie dopiero w okolicach sierpnia, bo wtedy będę musiała na trochę wrócić ;)
pozdrawiam!

Czekam! Tym razem nie odpuszczę :)

Posted using Partiko Android

Hello @lynxialicious! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko