Uhuhu, dobrze szło!

in #pl-wolt4 years ago

Będzie bez actifita bo zastrajkował.

Tak jak w zeszłym tygodniu poniedziałek i wtorek były dobre - tak w tym tygodniu jest nawet lepiej. Dzisiaj rekord nowego systemu płatności. W 3 godziny zrobiłem 8 zleceń za 12 złotych. Rekord pobity o jeden. Ciężko będzie go pobić, ale kto wie. Może ruchliwy piątek?

Edycja: to wcale nie był rekord. W piątek miałem właśnie 9 zleceń w 3 godziny. Pudło! No, ale wyszło niemal 32 zł/h co mnie cieszy.

Dzień udany bo miałem szczęście. Cierpliwie realizowałem kolejne zlecenia aż w końcu przyszła przyjemna seria trzech krótkich zleceń. Do tego w drugiej części dzisiejszego jeżdżenia miałem dwa kursy łączone (jedzienie-jedzenie-klient-klient). Jeśli tak będzie dalej to ten system mi się bardziej opłaci. Kto by pomyślał...


Kozikowski buduje. On w Gdańsku buduje wszystko. Będzie szkło.

Po niemal roku pracy wymyśliłem też kolejną klasyfikację korzystnych kursów, które lubię. Lubię po prostu te kursy, które zamawiają klienci z tzw. hot spotów, czyli stref gdzie są restauracje do których mamy wracać gdy nie mamy zleceń. Na koniec liczy się również to by zbliżyć się do domu. Według tej klasyfikacji dzisiaj było tak:

  1. Dobrze bo do samego HS Przymorze,

  2. Słabo bo w środek między dwa HS - HS Przymorze i Wrzeszcz, wtedy nie wiadomo co robić gdzie jechać,

  3. Słabo bo prawie w to samo miejsce pomiędzy HS,

  4. Dobrze bo dalekie zlecenie w środek HS Przymorze,

  5. Średnio bo lekko poza granice HS Przymorze,

  6. Średnio bo trochę za granice HS Przymorze,

  7. Dobrze bo bardzo blisko HS Wrzeszcz,

  8. Bardzo dobrze bo jeszcze bliżej HS Wrzeszcz,

  9. Dobrze bo podwójne i trochę bliżej domu,

  10. Dość dobrze bo nie dalej od domu.

Przygód brak. Opowieści nie będzie. Tylko parę zdjęć.


Testowałem nowy system. Zamiast poduszki lub siatki z kurtką...dmuchana piłka. Służyć to ma stabilizacji zupy. Tu zdjęcie zupy właśnie po ciężkiej trasie. Na prawdę się o nią obawiałem. Po drodze były schody, specjalnie dla niej zmieniłem też trasę na taką bez płyt betonowych

Mila Baltica - ot takie zgrabne osiedle położone pomiędzy wszystkim i trochę nigdzie (Gdańsk, ul. Chrobrego)

Klient tak kazał zostawić jedzenie. Obawiam się zawsze o nie bo jednak powinno być ciepłe

Dzisiejsza niespodzianka. Podwórko na którym nie byłem. Grunwaldzka same centrum Wrzeszcza

Tu zakończyłem. Zaspa-Rozstaje. Nowe bloki

Opera Zrzut ekranu_20200901_190614_docs.google.com.png

Opera Zrzut ekranu_20200901_184932_labs.strava.com.png

Sort:  

Jeszcze kilka takich „meldunków” i poznam połowę ulic w Gdańsku i okolicach :-)
!BEER
używając #aroundworld

Jeśli tych wpisów jest za dużo to daj znać a wówczas będę rzadziej używał twojego tagu. Nie chcę wyjść na spamera, po prostu twój tag najbardziej mi odpowiada, jest najpiękniejszy i najprostszy.

W porządku. Obce miejsce najlepiej poznać oczami lokalnego mieszkańca :-)
!BEER


Hey @racibo, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.


Hey @racibo, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.