Energetyzacja wody kamieniami!

in #pl-zdrowie6 years ago (edited)

Od jakiegos czasu bawie sie w energetyzowanie wody pitnej jak zarowno wody do podlewania mojej zyworodki :) jak rowniez do celow kosmetycznych :)

w sprzedarzy sa juz gotowe kompety kamieni do energetyzowania wody :) ja uzywam do tego kamieni ktore juz mialam w domu :) mianowicie Akwamarynu, Kwarcu rozowego i ametystu ....

kamienie szlachetne.jpg

Oczywiscie zanim zaczniemy energetyzowac taka wode nalezy kamienie wyczyscic i naladowac .....

IMG_5772.JPG

sa rozne metody czyszczenia kamieni, ja uzywam do tego wody polewajac kamienie przez kilka minut pod bierzaca woda ... po czym osuszam je, wkladam do woreczka i na noc do zamrazalki ....:) nastepnego dnia z rana :) wystawiam kamienie na dzialanie promieni slonecznych :) wschodzacego slonca! zalewam woda kamienie i odstawiam je w naslonecznionym miejscu na pare godzin :) ....

IMG_5776.JPG

IMG_5771.JPG

IMG_5778.JPG

Woda energetyzujaca gotowa!

W nablizszej przyszlosci mam zamiar kupic kamien krzemu :) i rowniez nim ladowac wode ....

jak rowniez mieszanke krysztalu gorskiego z japisem czerownym, mieszanka ta ma wspomagac odchudzanie :)

ZDROWOTNOSCI zycze!!!!!!!

Sort:  

Bardzo dobrze robisz. Pomyśl jeszcze o programowaniu takiej wody.

Kryształ górski można również programować intencjonalnie ale już nie inne. Powodzenia i gratuluję.

tak, interesowalam sie juz tym i probuje tak wlasnie robic ... wierze w to bardzo mocno .....! Przedwszystkim pije wode uprzednio zamrozona ....ktos by powiedzial ze zwariowala ale mowie do niej ....dlatego boje sie wody z butelek, boje sie wody z kranu .... wole wypic przefiltrowana wode, zamrozona i energezyzowana sloncem i kamieniami ....temat jest bardzo obszerny .... dziekuje za filmik .. podobny juz kiedys ogladalam i zafascynowalo mnie to ...

Dobrze jest zamrożony środek wykroić (tam się zbierają śmiecie). Coś mi się wydaje, że będę musiał na temat wody napisać oddzielny tekst a na razie sugeruję przyjrzeć się jak możesz zaprogramować wodę pod swoje potrzeby.


http://www.swietageometria.info/filmy/138-the-water-pl

Dziekuje :) wglebiam sie w temat :) od jakiegos czasu ale materialow jest tyle ze nie sposob wszystko zrozumiec i zapamietac ....:) dlatego kazdy filmik na ten temat jest dla mnie interesujacy ....