Sort:  

Cieszę się, że się zgadzasz :) Bo chyba na tym powinno polegać budowanie polskiej społeczności - na pisaniu postów i na upvotovaniu się wzajemnie.

No cóż, wygląda jak na razie, że moja idea to bardziej sposób na uzasadnienie własnego lenistwa, niż sensowny plan :(

Dzięki za uświadomienie mi tego :)

No i nie wiem co Ci odpisać... nie śledzę ile, komu i kto upvotuje i absolutnie nie chciałam nikogo pouczać. Ale skoro mamy się wspierać wzajemnie to klikać powinniśmy (oczywiście nie na ślepo), jednak wszelkie idee rozruszania nas również są potrzebne :) Z kolei, żeby było co klikać to musimy pisać w miarę systematycznie (a to też bywa niełatwe bo każdy ma swoje życiowe obowiązki).
Jeśli chodzi o wprowadzenie nowych ludzi to mi się na razie nie udało ale próbuję dalej.

Nie pouczałyście mnie. Sam się pouczyłem, na podstawie Waszych argumentów ;)