You are viewing a single comment's thread from:

RE: [temaTYgodnia #37] Watchmen (Strażnicy) - jedyny świetny film o superbohaterach jaki widziałem

in #polish6 years ago

Film ma już swoje lata. Ja miałem komiksy z Batmanem, Transformersami i Kaczorem Donaldem. Ale nigdy wcześnij nie miałem styczności z Doktorm Manhatanem i resztą.

Film spoko.

Sort:  

Nie napisałem tego ale nakręcono go w 2009 - tylko akcja dzieje się w latach 80tych XX wieku. To chyba nie jest jeszcze taki strasznie stary? :-)

Chodzi mi o 2009 rok. Prawie 10 lat to już trochę. Avatar też ma tyle. A dopiero co byłem w IMAX.

Moim zdaniem ten film starzeje się bardzo dobrze. Może rzeczywiście te 10 lat to niemało, ale jak mi się zdaje, niektórzy mogliby się dać nabrać przez specyficzny klimat, kolorystykę i tak wziąć go za film dużo starszy. :-)