You are viewing a single comment's thread from:

RE: UWAGA! KONKURS #pl-filmy!!! Edycja 1

in #polish6 years ago (edited)

Bardzo dobry pomysł na konkurs i całkiem ciekawy pierwszy temat. Jest kilka takich filmów, czy seriali (np. "Powrót do przyszłości", "Imperium kontratakuje", "Rio Bravo", "Casablanca", "Śniadanie u Tiffany'ego").

Nie wiem czy bym się wyrobił z pracą na czas, ale też miałem w planach rozpoczęcie serii o ulubionych filmach. Na pewno u mnie coś takiego się pojawi, ale pewnie poza konkursem .

Dziś będzie wypłata, to może uda mi się odpalić parę SBD do puli nagród :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Sort:  

Czasu jest jeszcze tydzień, więc może dasz radę coś stworzyć. A nawet jak nie, to z wielką przyjemnością będę przeglądał Twoje wpisy o ulubionych filmach.

Oczywiście będę niezmiernie wdzięczny za każdą formę dofinansowania konkursów :D

Chyba nie dam rady, ale taka seria u mnie powstanie :(

W końcu udało mi się doładować konto. Mój bank (reklamowany przez Adasia Miałczyńskiego, ten dla którego liczą się ludzie) zablokował na kilka dni opcję zakupu bitcoinów, ale się udało. Wysłałem Ci 9 SBD - jak chcesz to rozdziel je po 3 SBD na każde miejsce, albo jak tam uznasz :)

Wow, ogromne dzięki za takie wsparcie! Masz gest! Szanuję to :)

A może ta kwota przejść na kolejne edycje konkursu? Chciałbym, żeby ta inicjatywa ciągnęła się przez wiele tygodni i żeby w każdej edycji było coś do wygrania.

Może przejść :) Zrobisz jak będziesz uważać za stosowne :)