Autostopem na koniec Kambodży

in #polishlast year

Trafiłem ostatnio na stare zdjęcia z rzeszowskiego KBK. W zasadzie z ostatniej prostej. Luty 2020. Napisał do mnie Wojtek Siryk, czy może przeprowadzić w @krolestwo wywiad z Michałem Paterem. Dlaczego nie? - odpowiedziałem. To był poniedziałek. Ze względu na kiepskie warunki grzewcze lokal otwieraliśmy tylko w niektóre dni. Nie było wiec kolizji.

Od tamtej rozmowy minęły prawie 4 lata... Mój czas się skurczył, więc YT odpalam tylko by posłuchać jakiś audycji o Ukrainie w radiu WNET, ewentualnie jakiś newsów z rynku krypto. I tyle. Nie wiedziałem więc co się stało z Paterem i jego kanałem Autostopem na Koniec Świata. Teraz sprawdziłem i trochę się zdziwiłem. Nie jeździ już po Rosji (to akurat nic dziwnego). Osiadł w Kambodży, gdzie kupił chatę i kury... Cóż, określenie "globalna wioska" coraz bardziej pasuje do świata, w którym żyjemy.

Sort:  

Szkoda, że @wojciechsiryk nie publikuje już na Hive. Masz z nim jakiś kontakt?

Dawno nie rozmawialiśmy, ale mam.