Bajka YT o dwóch polskich inżynierach

in #polishlast year

Niespełna miesiąc temu pisałem o scamie w reklamach na YouTube, który niby gwarantował ogromne zyski za kupno akcji Orlenu. Tymczasem dziś zwróciłem uwagę na inną reklamę...

EcoHeat - cudowny grzejnik, który pozwala na ogrzanie domu niskim kosztem. Wszystko dzięki super technologii opracowanej przez... dwóch polskich inżynierów. I tu zapaliła mi się lampka!

Otóż przez ostatnie tygodnie YT katował mnie reklamą drona zaprojektowanego przez dwóch polskich inżynierów, którzy pracowali dla jakiejś fabryki dronów i odkryli, że firma zawyża cenę. Dlatego się zwolnili i sami zaczęli robić tanie drony.

Nie ukrywam, że jest to trochę zabawne. Myślałem, że takie szablony to tylko w "pisanym" marketingu.

XXX go nie nawidzą, odkrył jeden prosty sposób jak YYY. ZOBACZ JAKI!!!

A tymczasem robi się też szablonowe (w dosłownym tego słowa znaczeniu) scamy na YT.

Z ciekawości sprawdziłem ten grzejnik i okazało się, że to tania nagrzewnica z AliExpress. U Chińczyka 50 zł. U "polskich inżynierów" - 450 zł. W promocyjnej cenie! Bo tak to 1K.

Cóż, YT coraz bardziej staje się śmietnikiem. Niestety na smartfonie wciąż jestem skazany na reklamy (nie będę płacił YT za premium). Na szczęście na komputerze uwolnił mnie od nich Brave.

Sort:  

Telazakupy Mango wersja 2.0. :)
Produkt doskonale wpisany w całą plątaninę lęków termiczno-finansowych. 900% marży za sprytny pomysł. Czekam, kiedy YT zareklamuje mi Biblię Sancta Familia.

Dear @bezkresu, sorry to jump in a bit off-topic.
May I ask you to review and support the new proposal (https://peakd.com/me/proposals/240) so I can continue to improve and maintain this service?
You can support the new proposal (#240) on Peakd, Ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.

Thank you!