Granica zdziwienia

in #polish3 years ago

Im dłużej żyję, tym bardziej przesuwa się moja granica zdziwienia. W zasadzie mało co jest w stanie mnie już zaskoczyć. Zwłaszcza w sporcie. Oczywiście wciąż zdarzają się jakieś niespodzianki. Na przykład dwie wygrane LKS-u Goczałkowice-Zdrój z Ruchem Chorzów. Choć z drugiej strony nie jest to klasyczny "szok i niedowierzanie". Bardziej podziw dla Łukasza Piszczka, którego determinacja doprowadziła klub do miejsca, w którym jest (III liga).

Piszczek, który w nowym sezonie zagra w barwach LKS-u przesunął moją granicę, więc transfer Lukasa Podolskiego do Górnika Zabrze jakoś w ogóle mnie nie zdziwił. Chyba jedyne co mogłoby mnie jeszcze zaskoczyć w tym temacie, to transfer Podolskiego do... Wieczystej Kraków.

Sort:  

transfer Podolskiego do... Wieczystej Kraków.

Ponoć temat był na stole i za konkretne pieniądze

Chyba musieliby mu zapłacić miliardy dolarów (nie Zimbabwe), aby zagrał w Wieczystej :) Jest to ciekawy eksperyment, ale mimo wszystko to wciąż tylko 4 liga.


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken.