Power down RCRT. Ankieta.

in #polish3 years ago

screenshot_2021_06_20_at_18_59_54_hive_engine_smart_contracts_on_the_hive_blockchain.png

Rycar transferowy jest już na Hive-Engine. Nawet całkiem wysoko na liście. Wciąż trzeba jednak ustalić kilka szczegółów. W pierwszej kolejności kwestie unstakingu.

  1. Unstaking Cooldown (Number of days a user will have to wait until the tokens are added to their balance. Between 1 to 18250 days)
  2. Number of Transactions (Number of transactions that an unstake will be divided in. Between 1 to 18250 days)

Rozmawiałem o tym z kilkoma osobami i jest kilka propozycji:

  1. 4 wypłaty co 5 dni
  2. 4 wypłaty co 7 dni
  3. 2 wypłaty co 7 dni

W komentarzu można zagłosować na jedną z opcji lub zaproponować własne rozwiązanie.

Ogólnie istnienie rycara depozytowego (RCR) ogranicza znacznie możliwości spekulacyjne, nie ma więc konieczności stosowania jakiś bardzo długich terminów, np. 13 tygodni jak w przypadku Hive. Wciąż jednak jest to staking, więc jakiś okres wypłaty powinien być.

Z góry dzięki za wzięcie udziału w tej ankiecie.

Sort:  

4 wypłaty co 7 dni to wg mnie dobra i przejrzysta opcja :)

Mnie najbardziej by odpowiadał wariant numer dwa. 4 wypłaty co 7 dni. Miesięczne oczekiwanie na tokeny w przypadku tokenów Hive Engine wydaje się być najlepsze :)

Swoją drogą, super, że udało Ci się z tym wystartować. Trzymałem kciuki cały czas!

Posted Using LeoFinance Beta

Trzymałem kciuki cały czas!

Dzięki :)

Opcja nr 2 wydaje się być najlepszym rozwiązaniem. Przecież przez miesiąc to i tak token wystrzeli TO THE MOON!! :)

Ankieta zamknięta. Wygrała opcja 2 (7/4).