Pochwała różnorodności [RB#06]

in #polish2 years ago

Fakty są takie: zgodnie z przewidywaniami jeżdżę mało.
Chociaż średnią jednej dłuższej, (około 20 km) jazdy w tygodniu jeszcze utrzymuję.
Skupiam się teraz na innych rzeczach, zajawki musiały pójść nieco w odstawkę, ale jeszcze wrócą! :)

Niemniej bardzo spodobał mi się pomysł na "Pokonaj Polskę", najpierw w teorii a teraz w praktyce.
A najbardziej różnorodność, bo żeby "pomazać" moją mapkę muszę jechać gdzieś gdzie mnie jeszcze w tym sezonie nie było.
Dotychczas było tak, że miałem 3-4 różne trasy na sezon i pokonywałem je na zmianę w zależności od dostępnego czasu, sił w danym dniu i innych czynników.
Teraz nie ma przeproś, muszę wcześniej przestudiować mapę, aby trasa była jak najmniej powtarzalna.

Odwiedzam więcej - doświadczam więcej.
Same zalety. Więcej radości.
Tylko czasu na jazdę brak...

Poprzednie części:

RB#05

RB#04

RB#03

RB#02

RB#01

288513240_580346136858182_4656258421199730756_n.jpg
rzeka Wieprz w Jawidzu

Sort:  

Dear @brudnopis, we need your help!

The Hivebuzz proposal already got important support from the community. However, it lost its funding a few days ago when the HBD stabilizer proposal rose above it.

May we ask you to support it so our team can continue its work?
You can do it on Peakd, Ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/199

All votes are helpful and yours will be much appreciated.
Thank you!