"Pokonaj Polskę" - podsumowanie.

in #polish2 years ago

Czyli bardziej o tym jak Polska pokonała mnie ;)

Ten sezon rowerowy był przejściowy, co prawda kupiłem wczesną wiosną nowy rower, ale skupiałem się na innych rzeczach, więc inaczej niż w zeszłym roku, jazda była bardziej odskocznią od rzeczywistości, niż jej integralnym elementem.
O samym rowerze będzie więcej kiedy indziej.
Dzisiaj tylko o kręceniu unikalnych kilometrów.
Pomysł (powtórzę się już po raz kolejny) na konkurs był ekstra, tym bardziej dla mnie, bo po kilku latach wróciłem na stałe do rodzinnej miejscowości i mogłem odwiedzić znajome, ale dawno niewidziane miejsca.

Czas na twarde liczby.
Jeździłem w tym roku łącznie na terenie 4 powiatów:

lubelskiego (zgłoszonego do konkursu jako główny): 2,35% (141,6 km)
wandrer3009_2.JPG

lubartowskiego: 1,1% (37,1 km)
łęczyńskiego: 2,5% (37,9 km)
parczewskiego: 1,2% (24,5 km)

Powiat lubelski to mój powiat zamieszkania, stąd wybór.
Po czasie okazało się że mało rozsądny pod kątem wyniku, bo chcąc przejechać go w całości musiałbym zrobić z jazdy na rowerze przynajmniej dodatkowe pół etatu ;) Ponad 6000 kilometrów dróg, długość na kierunku północ-południe około 60 km i ja mieszkający na północno wschodnim skraju powiatu.
Szczerze mówiąc teraz rozsądniej byłoby wybrać łęczyński lub lubartowski.
I tak pewnie się stanie, jeżeli wystartuje edycja 2023 ;)
Na koniec podziękowania dla Organizatorów konkursu i Współuczestników oraz gratulacje dla Zwycięzców!

wandrer3009.JPG
moje "szlaczki" łącznie

Sort:  

bardzo trudny powiat! zwłaszcza od twojej strony. Nie tylko Ty się porwałeś z motyką na słońce

Dear @brudnopis,
May I ask you to review and support the Dev Marketing Proposal (https://peakd.com/me/proposals/232) we presented on Conference Day 1 at HiveFest?
The campaign aims to onboard new application developers to grow our ecosystem. If you missed the presentation, you can watch it on YouTube.
You cast your vote for the proposal on Peakd, Ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.

Thank you!

Congratulations @brudnopis! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 1000 upvotes.
Your next target is to reach 1250 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Congratulations @brudnopis! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 2 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!