Jak wysłać zaszyfrowaną, prywatną wiadomość na HIVE / Steemit

in #polish4 years ago (edited)

Instrukcja jak wysłać wiadomość, której nie odczyta nikt oprócz zainteresowanych stron

a.png

W polu "Do" wpisujemy osobę do której chcemy zaszyfrować wiadomość
W polu "ilość" wpisujemy dowolna liczbę tokenów może być 0.001
W polu "Memo" wpisujemy # ten znak uruchomi szyfrowanie wiadomości następnie treść którą chcemy zaszyfrować.
i klikamy przycisk "następny"

b.png

Klikamy "OK"

2020-07-14 12_21_20-Hive Wallet – Brave.png

Wprowadzamy klucz do wymiany tokenów
(tutaj może wyskoczyć jeszcze jedno okno z prośbą o klucz "memo" ale mi tym razem nie wyskoczyło. Jak robiłem test to musiałem podać. Nie wiem dlaczego tak.

c.png

To (czyli nic) widzą osoby postronne w portfelu odbiorcy

d.png

Taki widok mam ja w swoim portfelu oraz odbiorca w swoim

*wiadomość została zabunkrowana przeze mnie w programie

Sort:  

Spróbowałem odpowiedzieć, nawet chyba dwokrotnie. Sprawdź, a odpowiedzieć możesz tutaj

tak poszło 2 razy :) biorę z krótkim :)