You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cowidowa opresja dopadła i mnie

in #polish3 years ago

no właśnie zastanawiam się nad tym. mam mikrofon ZOOM h4 i na miejscu zobaczę jaka będzie gadka, jak będą ordynarni to właśnie zastanawiam się czy nie pojechać na grubo. a mikrofon to tak na wszelki wypadek jak by mnie chcieli spałować.
No i właśnie też mam wrażenie że tym biedakom przełożeni kazali jeździć po mieście i wymuszać haracze. Ogólnie odniosłem wrażenie, że śpieszą się gdzieś jak już podpisywałem te papiery. Pewnie upatrzyli kolejną ofiarę...

Sort:  

No i właśnie też mam wrażenie że tym biedakom przełożeni kazali jeździć po mieście i wymuszać haracze
Ale tak dokładnie było, na odprawie przyszedł komendant i powiedział nie wracajcie bez 20 mandatów. A oni zupełnie woleliby sobie kawkę pić i jeść pączki w ciepełku komisariatu.