You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cowidowa opresja dopadła i mnie

in #polish3 years ago

Tak wiem o tym te wlepianie mandatów za brak masek ciągle jest niezgodne z prawem. Co innego jak by zmieniono całą ustawę o chorobach zakaźnych, to zwyczajnie przyjąłbym ten mandat albo bym zakładał tą idiotyczną maskę jeszcze przed wyjściem z auta. Próbowałem to zasugerować policjantowi, że jedyne o co mi chodzi to, to że rozporządzenie jest niezgodne z ustawą myślę, że on też zdaje sobie z tego sprawę. Co więcej on tego nie powiedział, ale ja odniosłem wrażenie, że jednocześnie przełożeni zapewnili go że sprawy zażaleń będą uwalane.
W obecnej sytuacji nie przyjmę nawet 20gr mandatu. Nie było by to zgodne z moją praworządnością :) No właśnie na razie nie chcę nikogo podpierniczać bo to zwykli ludzie, którym przełożony kazał czynić bezprawie, ale jak mnie zmuszą to będę bronił się na każdy możliwy sposób.

Sort:  

nawet jakby zmienili tą ustawę to ona wciąż łamała by konstytucję.. tylko stan wyjątkowy mógłby być podstawa do łamania naszych praw wg konstytucji ale ku temu zeby go wprowadzić niema podstaw.