You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Z pamiętnika rewolucjonisty] - Pułapki na drodze walki o wolność

in #polish3 years ago

Jak nie możesz kogoś przekonać to olej i sam się przygotuj potem będziesz się śmiał z niego jak on teraz z Ciebie. Ja zapasy żywności i papieru na plandemię zrobiłem jak wszyscy żyli beztrosko. W lutym nie wiedziałem czy wirus faktycznie nas pozabija czy to ściema, ale wiedziałem, że za chwilę wszyscy rzucą się na sklepy. wśród dalszych znajomych byli tacy co się ze mnie śmieli że robię zapas, potem ja śmiałem się z nich że stoją w kolejkach i tłumaczą się milicjantom z tego co mają w torbie.

Sort:  

a no nie próbuje juz nikogo przekonywać na siłę od dawna. Ja raczej pisze o tych którzy już są przekonani i starają się walczyć o nasze jutro no i o tym jakie to właśnie jest bagno ;]

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.