Ups...🤫 Co się stało z BTC?📉 Po co ta panika? 📊Lekcja nr. 0

in #polish6 years ago (edited)

Co tu się odbitcoinowuje?

  • W prawdzie to szykowałem dla was mały samouczek - zestaw zasad i technik jakimi się kieruję w trejdingu. Jeden humorystyczny już tu pisałem ale tym razem na poważnie.... ok w miarę poważnie ;)

  • Jedną z tych zasad jest KOREKTA o której będzie osobny artykuł lecz w biegu aktualnych wydarzeń wyprzedzam własny plan gdyż jest to idealny moment, wręcz książkowy przykład korekty na rynku walutowym.

Korekta Prosta:

( z 3 falowa fala AB)

Tyle teorii a jak to się ma w praktyce?

(wykres wzięty z binance gdyż na innych mam zbyt pokreślone, pod wykresem dane uśrednione z bitfinex/bitstamp/coinbase)

https://www.tradingview.com/x/GNwIMOAi/

  • zakres czasowy impulsu: 74 dni

  • zakres cenowy impulsu: $3 500 - $19 800

  • wysokość impulsu: 363%

  • zakres czasowy korekty: ok 1/2 długości impulsu

  • zakres cenowy korekty: $19 800 - $9 900

  • wysokość korekty: spadek do poziomu ok 61.8% wysokości impulsu

Kawałek Historii

ekranizacja z coinmarketcap.com

Miłego dnia ;)


Oświadczenie

Opisując jakąś walutę jako ciekawą, nie namawiam do jej zakupu.
Inwestowanie wiąże się z ryzykiem, pamiętaj że robisz to na własną odpowiedzialność.

Zapraszam do dyskusji...

Podobało się? zostaw komentarz, jeśli nie - tym bardziej :)
Wasz feedback jest decydujący przy tworzeniu kolejnych treści.

Sort:  

No to masz tez vota :) Wszelkie zasady, linie oporu, i inne Fibonacciego zasady, można stosować na rynkach, gdzie ludzie sobie zdają z tego sprawę, tu jest zasada stada owiec... beee :)

dokladnie, jak tez wspomnialem w poprzednim komentarzu, dlatego tym rynkiem tak latwo da sie manipulowac, choc z rosnacym kapitalem bedzie to coraz trudniejsze i bliższe zasadom analizy technicznej

zobaczymy za rok, czy kolejny wykres się powtórzy...

Mysle ze z poczatkiem przyszlego roku sami bedziemy sprzedawac, tak by tradycji stalo sie zadosc :)

Właśnie jestem po zakupach... troszkę późno, ale zdążyłem przed rekinami z Wall Street :P

Szczerze mówiąc, jestem nowy w krypto walutach i mam małe obeznanie.
Trochę mnie uspokoiłeś, bo już myślałem, że całe pieniądze w piach.

Nie chce tu siac paniki dobrze znanym, krazacym po internecie obrazkiem wykresu przedstawiajacym pekniecie banki... Powyzej opisana reguła tyczy sie statystycznej wiekszosci zachowan kursow a zdarzają się wyjątki... Jak i to że w BTC inwestują nie tylko zawodowi gracze stosujący sie do ów reguł ale i wielu amatorów nie stosujących się do zasad giełdowego prawa jazdy... Takimi łatwo sterować przez newsy i spekulacje kapitałem, stad ten rynek potrafi byc taki
nie/lub przewidywalny

hej możesz powiedzieć skąd masz 3 grafikę gdyż pewnie użytkownik zarzucił mojej znajomej kradzież grafiki z twojego postu. Ja wiem że jest ona ogólnodostępna w całej sieci.

sam zrobilem i zrzekam sie jakichkolwiek praw autorskich do niej.
bierzcie i jedzcie z tego wszyscy....
amen

wstawiałeś ją na telegram i gdzieś jeszcze przed tym jak tu dodałeś ?

nie tej nigdzie indziej nie wstawialem, byla taka jedna podobna co internety obeszla ale tak niewyrazna juz ze wstyd wstawiac bylo