Akcja: Wyłącz monetyzację!

in #polish5 years ago

Bardzo wiele osób na Steem jest dla społeczności i jestem z tego zadowolony. Przecież nikt tutaj dla pieniędzy nie siedzi, bo są bardzo małe, a dodatkowo szybko z konta znika ich wartość (Kurła zero groszy!). Mam jednak rozwiązanie, które pozwoli wesprzeć Steema!!

(Image not shown due to low ratings)

Images were hidden due to low ratings.
Sort:  

Bardzo zero-jedynkowy podchodzisz, a nie można być tutaj dla radochy z tworzenia, dla gadania z ludźmi, dla robienia tego, co i tak robiłoby się gdzie indziej, ale robi się właśnie tutaj, bo jest jakiś bonus? Dodatkowa motywacja. Będzie to będzie, nie będzie trudno. Nie musi to być najważniejsze, ba może być całkiem poboczne, ale jest i to jest super. Dodatkowo, co jest wart mentalnie like na takim fb ? Nic, ktoś klika bo klika, bo ma Ciebie w znajomych. A tutaj masz jasno wyrażone 1 z n mozliwych na dany dzień, czyli już ktoś uznał, że dostaniesz jakaś wartość z ograniczonego zasobu. To miłe. Zrobił to że świadomością, że coś Tobie daje. To też miłe. I wiesz co jeszcze, po XXX razie tym sposobem da Tobie moc, żebyś mógł też doceniać innych. To miłe i motywujące. W chwili kiedy mój 100% vote zyskał 0,001 poczułem się zajebiście. Kliknę i widzę pod spodem efekt na liczniku. Dwa razy uważniej czytam tekst zanim kliknę, ale do cholery nie siedzę tutaj dla 1/1000 dolara i wątpię aby ktokolwiek napisał coś dla mojego ułamka centa. To jest po prostu super dodatek do zabawy. Jak sobie piszę, to chichoczę, a jak ktoś mi upvotuje to czuję się zadowolony. Win-win. I jestem tutaj dla zabawy i tych odczuć, bo na zarobienie 11 dolarów w miesiąc mam prostsze pomysły. Ale napisać coś swojego i dostać nawet 5 centów od ludzi, którzy mnie nie znają, super sprawa. Sto razy lepsza niż napisać coś swojego i dostać 5 like'ów od 5 rzeczywistych znajomych. Ktoś na drugim końcu Polski poświęcił swoje 5 minut aby mnie "posłuchać" i jeszcze uznał, że jest to coś warte! Odczucie, które w ten sposób dostaje jest warte dużo więcej, ale to system naczyń połączonych.

Posted using Partiko Android

Tak jest dalekie od ideału. Przypływ odpływ nie wiem jestem tu krótko, ale widzę że ludzie się starają coś zrobić. Może nie jakoś masowo, ale komuś chce się ogłaszać konkursy na zdjęcia, na dyskusję. Komuś chce się poznać innych - (pele-mele). Kuratorzy krążą i nagradzają w miarę swoich możliwości. Ludzie poświęcają swój czas - nie ma nic cenniejszego - dla innych, których często nawet nie poznali osobiście. Gdzie jest drugą temu podobna przestrzeń w sieci? Kręgi znajomych pozamykaly nas zupełnie. I to jest super. A sam steemit, cóż trochę jak w życiu, mam prawo głosu, są jakieś wybory. Niby jest jedno prawo, ale jakoś wpływu na politykę kraju nie mam, a są tacy bogaci, co mają. No i ? No i nic nie przyszedłem tutaj zmieniać steema, przyszedłem się dobrze bawić, jak przy okazji wpadnie na piwo parę złotych, to dobrze. Wszystko zależy od tego, co chce robić. A jeżeli przy okazji wpadnie piwo lub dwa, to chyba jasne że je sobie wypiję. Jak wpadnie 100, też fajnie. Tylko wcale nie jestem tutaj po piwo. Z tego, co kojarzę sam też sporo się udzielasz, oddajesz czas i monetyzujesz swoje wysiłki, a równocześnie pisałeś na discord, że to drobne. Nic nie warte. A jednak cieszy prawda? :)

Posted using Partiko Android

W takim razie nie lepiej obrać inną drogę? Drażnienie ludzi sojuszników nie czyni. Kto zbiera kasę będzie milczeć, bo głupio się przyznać i nikt nie lubi jak mu się wytyka wady prosto w oczy, a niestety tak nas zawsze uczono, że dla pieniędzy źle. Bywa to prawda, bywa bzdura. Z kolei bardziej ideowi poczują się dotknięci. Jeżeli masz pomysły i rozwiązania, to trzeba budować sojusze. Pewnie szerzej niż polska społeczność 3000 do 5000 brzmi jak wybory na wójta, da się obejść w rok wyborczy od drzwi do drzwi, a nie znam człowieka, który wyprosiłby osobę z przepisem na zysk. Każdy chętnie przyjmie więcej. No chyba, że ten tłum był efektem fomo na krypto. Wtedy tak naprawdę nikt nowy nie przyjdzie bo brak jest świeżej grupy inwestorów - przyjmując, że ostatni skok BTC to bardziej "dead cat bounce" niż zmiana trendu. Wtedy bazą pozostają idealiści i będzie jak będzie. Nie wiem jak Ty, ale ja na ty i teraz nie widzę w krypto świeżej krwi, raczej próby twardo zadeklarowanych oraz podrygi umoczonych na minusie. I jeżeli tak jest to cała zmiana jakiej mógłbym oczekiwać, to promocja, promocja i jeszcze raz promocja, nie żeby przyciągać biznes ale szarych ludzi. Biznes przyjdzie za nimi i tak. Tylko wpierw trzeba wymyślić jak przekonać Smitha/Kowalskiego że będzie mu tu fajniej niż na FB, insta, yt, etc. Masz rozwiązania? A może czegoś nie dostrzegam? Jestem tu krótko i w sumie z zupełnie innych powodów niż te rozważania :)

Posted using Partiko Android

Loading...

Trolling.

Mam jednak rozwiązanie, które pozwoli wesprzeć Steema!!
Wyłącz monetyzację

Doskonałe rozwiązanie. Niech monetyzują swój osobliwy kontent użytkownicy natychmiast wyprzedający steemy, a ludzie będący tu dla ulubionych autorów i piszący bo potrafią i lubią niech wyłączą monetyzację i trwają sobie z minimalnym SP.

Jeżeli komuś nie zależy na monetce, a lubi tu być, to rozsądnym rozwiązaniem jest ustawienie 100% nagrody w SP.

O autorze:
https://steemit.com/polish/@fervi/milo-bylo-ale-sie-skonczylo
I motyw przewodni jego bieżącej działalności:
Fervi.jpg

(w sumie STEEM to nie kryptowaluta, nie spełnia ogólnie przyjętych zasad)

flaga za kłamstwo => wprowadzanie użytkowników w błąd

Cóż za wspaniała akcja. Tylko, jakby to powiedzieć....

Ups... Zapomniałeś WYŁĄCZYĆ monetyzacji :D

Przecież ty jesteś przeciwko steem, więc tym bardziej powinieneś zaprzestać trollować, pisać, zbierać "smocze monetki" i przede wszystkim tak się emocjonować tym co na platformie robią inni.

Ty się kompromitujesz, z każdą kolejną wypowiedzią coraz bardziej.
Czasem myślę, że jesteś tworem - jakimś eksperymentem społecznym, bo jak inaczej wytłumaczyć Twoje postępowanie? :)

Ile ty czasu i energii marnujesz na ten scamowy steem. Tu, na discord, na wykopie, a twój ulubiony zapread leży i kwiczy. Nie myślałeś żeby jakoś lepiej spożytkować te zasoby?

Lubię rześki kwik o poranku. Mi się tu podoba. Tobie najwyraźniej nie, a dalej tu jesteś.

Oczywiście, że pieniądze. Przez dwa lata tutaj zarobiłem ich tyle na kilkunastu postach, że teraz w najbliższą zimę będę palił nimi w kominku.

xD

Każdego przecież cieszą drobne upvoty. Ile by ich nie było.
Z resztą czemu znowu trolujesz :>

Wspaniała akcja! Razem uratujemy tyle drzew.. ♥️🌴

Przecież tutaj wszyscy jesteśmy z pasji, a te tokeny to tylko efekt uboczny naszej działalności.

Posted using Partiko Android

Wspaniała akcja, jestem za. XD

PS: Czemu nie wyłączyłeś monetyzacji pod tym postem? :)

Bo Fervi nie chce być przykładnym użytkownikiem 🤣

Posted using Partiko Android

Ej szkoda, że z gościa, którego fajnie było poczytać zmieniasz się w trolla...

Posted using Partiko Android

Aż mi wstyd, że jestem tu dla pieniędzy :(

!popcorn

Nie jestem tu dla zarobku, ale monetyzacja daje mi lepsze możliwości doceniania twórców których cenię więc apel zupełnie bezsensu :p
Ja to bardziej traktuję jak punkty niż kasę tak btw.

Jak jest się dla społeczności, to chce się dla niej jak najlepiej.

Bez mocy nie zflagujesz skutecznie szkodliwych treści ;)