Bitmarket, Steemit Wallet i bezpieczeństwo

in #polish5 years ago

Jak niektórzy wiedzą, giełda Bitmarket zrobiła tzw. Exit scam, czyli wzięła pieniądze i poszła w siną dal. Poszkodowanych jest kilka tysięcy osób na parę milionów złotych. Nawet mój przyjaciel z wykopu dostał po dupie tracąc 100 000 zł. Nie chcę nikogo obrazić, ale świadomość Steemian w zakresie bezpieczeństwa kryptowalut nie jest ... wystarczająca ogólnie i warto tutaj przypomnieć parę zasad.

(Image not shown due to low ratings)


Images were hidden due to low ratings.
Sort:  

Nie wiadomo czy to był exit scam. Hack przed 1-szym czerwca 2019 też jest równie prawdopodobny. Po prostu po hacku niektóre osoby wiedziały co się szykuje, więc poczyniły kroki, aby się zabezpieczyć... i zwiać.

Czytałem wczoraj artykuł odnośnie zamknięcia tej giełdy, akurat mi wyskoczył w proponowanych gdy otworzyłem stronę wyszukiwarki Google. Podobno ludzie potracili niezły hajs, nawet podobno do 600 mln PLN! Dlatego tak jak mówisz (piszesz), lepiej nie trzymać hajsu na giełdach.

Oczywiście poszedł upvote i resteem, może dzięki temu zwiększy zasięg tego posta.

Jakoś nie wierzę w działanie naszej policji i prokuratury, ale też mam taką nadzieję, że uda im się ich złapać i żeby zapłacili za to. Szkoda tylko ludzi takich jak Twój znajomy, którzy potracili sporo kasy.

Szkoda ludzi.
Ale.
Z tego co wiem, to na giełdzie można było grać dźwignią.
TO była tylko kwestia czasu jak giełda padnie.
Droga to nauka, ale może będą omijać takie giełdy.