NewSteem

in #polish5 years ago (edited)

Zostałem poproszony o moją opinię na temat NewSteem i różnic w zakresie NewSteem i OldSteem co dzisiaj uczynię.

(Image not shown due to low ratings)

(Image not shown due to low ratings)



Images were hidden due to low ratings.
Sort:  

Jest tak jak w realnym życiu. Nikt niczego nie może Ci zabronić. Sam musisz wybrać, możesz być good guy or bad guy. Wszystkich błędów konstrukcyjnych nie da się wyeliminować poprawkami w kodzie. Dlatego mamy downwoty.

Tęskniłam bardzo! Pozdrawiam :)

Strona główna Steemit trending wygląda wyraźnie lepiej. Jak dla mnie na plus. Teraz walka o nagrody kuratorskie jest niezła. Dlatego zrobiłem mały power up z powrotem i testuje ile można wyciągnąć z kuracji teraz.

Kurde mam sentyment do STEEM, ale kto wie jaka będzie jego przyszłość. Teoretycznie tokeny będą produkowane cały czas... czy żeby utrzymać pozycje na platformie trzeba będzie wiecznie walczyć o coraz to więcej taniejącego tokenu?