Weryfikujemy przepowiednie o kryptowalutach

in #polish5 years ago (edited)

Może będzie z tego seria, może nie. Dzisiaj zajmiemy się jednym z filmów ze stycznia 2018 roku na temat kryptowalut, które mają szanse na osiągnięcie 1000% wzrostu!

(Image not shown due to low ratings)

Images were hidden due to low ratings.
Sort:  

Co nie znaczy oczywiście, że wy musicie je od razu kupować. Pamiętajcie żeby nie sugerować się tym, co ja mówię. Ja zrobiłem research na podstawie mojego doświadczenia. Uważam, że są to dobre projekty i wierzę, że potencjalnie mają szansę zrobić 10-krotny wzrost. POD WARUNKIEM OCZYWIŚCIE, ŻE MARKET BĘDZIE RÓSŁ W 2018 ROKU, TAK JAK RÓSŁ W 2017 ROKU.

No przecież powiedział, że duże wzrosty tych wybranych projektów są możliwe jeśli cały market będzie rósł. A mówił to na górce... Sam słucham go od czasu do czasu i część jego opinii czy prognoz się potwierdziła. Kiedyś np. polecał zainteresować się krótkoterminowo TRST. No i faktycznie poszedł w górę. A potem spadł na łeb.

Przecież na samym początku filmu powiedział by "nie sugerować się tym co ja mówię". Do tego mówi o potencjale, a nie pewnym zarobku. Akurat Philowi do naganiaczy bardzo daleko.

No ale chyba nie wierzyłeś, że te kryptowaluty urosną 1000%? :))

No widać, że go nie słuchałeś, bo on nie naganiał :D

W ten sam sposób Ty naganiasz na upadek steema...

To już nic zasugerować nie można ani doradzić, bo od razu naganianie :D