You are viewing a single comment's thread from:

RE: Statek po ōpie 4 - pin collection inheritance - odziedzieczona kolekcja pinów

in #polish3 years ago

Widzę :) Widocznie @hallmann sznupie lepiej ode mnie ;) A na pewno lepiej ode mnie wie gdzie sznupać :)
Co znalazłam to Ci podałam i zrobiłam to z przyjemnością, nie spodziewałam się że o mnie wspomnisz w swoim poście.

Sort:  

Pomoc była nieoceniona 😜 pewnie będzie jeszcze potrzebna, mam jeszcze całkiem spory zapas zagadek

Polecam się ;)

Widocznie @hallmann sznupie lepiej ode mnie

To stara szkoła @bowess. Jej podstawą jest szukanie zarówno w wyszukiwarce tekstowej, jak i w wyszukiwarce obrazków ;)

Nie ujmując naszej @bowess, ja mam taką samą szkołę od @lukmarcus :) Szukałam tu i tam...
Tak czy inaczej cieszę się że dołączyłeś do sznupania, skoro @jocieprosza ma jeszcze duży zapas zagadek to może wszyscy się przydamy :)

Niewykluczone, że greckie Google podaje inne odpowiedzi. Wyniki wyszukiwania to robota algorytmów i każdy ma inne.