You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia (#tematygodnia) #1: rozruszajmy polską społeczność!

in #polish6 years ago

Też mam bloga ale widzę to nieco inaczej, już nawet o tym pisałam. Wspomnę jeszcze, że posty publikowane tutaj można również udostępniać zarówno na blogu jak i na fb i np ja jako bloger mogę powiedzieć, że mam jedno okienko więcej, przy czym nic nie tracę a zyskać mogę. Jeśli chodzi o kontakt z likującymi, to nie da się porównać kontaktu na Steemit z kontaktem na fb czy blogu (o tym też już pisałam). Wiadomo jednak, że każdy ma swoje zdanie...
Oczywiście że byłoby lepiej, gdyby nasze zarobki tutaj były większe ale tego zapewne nie da się zmienić z dnia na dzień a fakt, że ludzie się stąd tracą jest zapewne przykry. Jednakże utrzymanie bloga (nie mówię o tych darmowych) tez kosztuje a zysków nie daje, chyba że ktoś podpiera się reklamami, linkami, sponsorami itp ale ja takich rzeczy nie lubię i nie robię.