You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia (#tematygodnia) #1: rozruszajmy polską społeczność!

in #polish6 years ago

Super że masz odskocznię od codzienności, że lubisz to co robisz i piszesz o tym, zapewne wiele osób może Ci zazdrościć - i pisać moim zdaniem powinieneś, bo skąd nauczymy się robić chleb domowy jak nie od Ciebie :) Posty o jedzeniu są i będą lubiane zawsze. Ja też piszę często o jedzeniu i skoro mam voty (mniej lub więcej) i komentarze to będę to robić bo to lubię. Wcale nie musimy pisać o ważce jeśli nie chcemy bo mamy swoje tematy. Wzięłam udział w tym konkursie ale to nie znaczy, że wyrzekam się mojego bloga, po prostu siadł mi temat a poza tym to jakieś nowe wyzwanie.
Mam jednak nadzieję, że o ważkach zaczną pisać ci, którzy nie mają swojego tematu i wrzucają co popadnie albo podpatrują temat od innych - bo stąd zapewne wzięła się tzw "monotonność" ostatnimi czasy. Trochę Cię nie było ale wierz mi, że ostatnio nie było za bardzo o czym czytać... a szkoda.
Polska społeczność zapewne jest mała ale z drugiej strony myślę, że ostatnio jest mniej dobrych i interesujących postów. Ale jak zaczniemy wszyscy odchodzić to po imprezie... może lepiej zostać i coś pokombinować, każdy pomysł można przedyskutować.
Dodam raz jeszcze, że Twoje domowe chleby to super temat na bloga i mam nadzieję, że zostaniesz :)