Koncert już dziś

in #polish3 years ago

Dziś o 18.00 gram koncert w Królestwie Bez Kresu z okazji 158. rocznicy powstania styczniowego. Jest to o tyle symboliczne wydarzenie, że przed wojną przy Biskupiej 18 mieściło się przytulisko dla ostatnich żyjących weteranów zrywu z 1863 roku.

Koncert będzie transmitowany na moim kanale YouTube. Transmisję będzie można obejrzeć jeszcze przez jakiś czas po jego zakończeniu. Mam nadzieję, że jakość będzie znacząco lepsza od poprzedniego. @mciszczon na przynieść dobry mikrofon, więc szanse na czysty dźwięk bez przesterów są spore. Zapraszam!

Sort:  

Myślę, że ten mikrofon z poprzedniego koncertu nie był zły :P
Być może nie nadaje się do koncertów live (nie testowałem), bardziej do nagrań. Ale dźwięk jaki z niego uzyskiwałem był idealny - ma szerokie pasmo, wyłapywał każdy szmer. U mnie był podłączony przez interfejs audio czyli zewnętrzną kartę dźwiękową i bezpośrednio rejestrowany w programie Ableton, w którym można było dodać filtry, wyciąć jakąś częstotliwość itp.

Nie był zły ten mikrofon, prawda to. Tak czy siak nie udało się użyć mojego, bo szyny były złe, a jeszcze zapomnieliśmy podpiąć ten właściwy, więc większość koncertu miała dźwięk z iPhone’a. Ale nic to, następnym razem będzie lepiej, a z tego koncertu może pojawią się nagrania w lepszej jakości ;)

Co z blokczejnowymi serwisami wideo? 🙃

Ostatnio założyłem sobie konto na Odysee.com i połączyłem je z YT, więc wszystko co pojawia się na YT automatycznie jest pobierane i wrzucane na Odysee.