You are viewing a single comment's thread from:

RE: Chronię swoją prywatność. Mam dosyć reklam! - Dlaczego zamieniłem przeglądarkę Chrome na Brave

in #polish5 years ago

Na komputerach Brave ładuje strony dwa razy szybciej niż Chrome i Firefox

Nie u mnie. Na kompie mam wszystkie trzy przeglądarki i odniosłem wrażenie, że najszybszy jest Firefox. Brave często mi muli. Największym plusem jest brak reklam. BATy jakiś czas temu próbowałem ogarnąć, ale bez efektu.

Sort:  

U mnie Brave śmiaga jak na F1 ;)

Sprawdź może aktualizację. Brave stosunkowo często aktualizuje swoje wersje a ma ich aż 4 od wersji testowej deweloperskiej po całkowicie działającą lecz z brakiem wszystkich finalnych produktów.

Z czym miałeś problem? może będę potrafił pomóc

@hallmann @szymonwsieci

To jest najlepsze, że u jednego przeglądarka A działa lepiej a u drugiego B działa lepiej, nawet jeśli są to te same systemy operacyjne. Ja nie wiem co takiego dzieje się pod maską, że występują takie sytuacje.

Faktycznie @docbox to zastanawiające, jednak odpowiedzi na to pytanie, nie znam...