1 czerwiec. Power Up Day#6

in #polish2 years ago (edited)
No i mamy pierwszy dzień czerwca. Standardowo dołączam się do akcji Power Up Day. Jest to dzień, w którym pokazujemy jak zależy nam na budowaniu własnej mocy w sieci Hive. Oczywiście każdy dzień na Power Up jest dobry. W tym dniu można za to otrzymać oznakę z Hive Buzz do zobaczenia w profilu na Hive.blog, peakd.com, czy na samym hivebuzz.me. Żeby dostać odznakę trzeba wykonać dzisiaj power up za 10 Hive. Liczy się suma łącznie dokonanych power up'ów, wiec zawsze można poprawić swój wynik do końca dnia.

image.png

Dzisiaj dokonałem Power Up za 50 Hive. Nie jest to jedyny power up od ostatniego PUD, bo dokonałem kilku innych. Stwierdziłem, że nie ma co kisić Hive na portfelu, jak może zarabiać ;) Jednak cały czas utrzymywałem 50 Hive na ten dzień. Poniżej proof of work ;)

image.png

Mam nadzieje, że uda mi się uzbierać 50 Hive na przyszły miesiąc. Do zobaczenia za miesiąc ;)

Sort:  

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day!
Wait until the end of Power Up Day to find out the size of your Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Be ready for the 6th edition of the Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - June 1st 2022

Bardzo dobrze, każdy HIVE w HP się liczy :)

Ja też już czerwcową odznakę dostałem :D

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You powered-up at least 50 HP on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 2 badge
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Be ready for the 6th edition of the Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - June 1st 2022