1st february 2022. Hive power up day.

in #polish2 years ago (edited)

Czas szybko leci. Ledwo co był nowy rok i pisałem post o Power Up Day (PUD) i Power Up Month (PUM), a mamy już 1 lutego i kolejny PUD i PUM. Ostatnio udało mi się załapać nawet na pewną nagrodę. O czym możecie przeczytać tutaj. Jeśli ktoś ma Hive Power w przedziale 100-8000, reputacje pomiędzy 39-70 i dokona odpowiednio dużego Power Up'u może liczyć na miesięczną delegacje. Pełne warunki znajdziecie tutaj. Trzeba spełniać wszystkie punkty, żeby załapać się na nagrodę. Jeśli komuś zależy na zwykłej odznace, to musi dokonać power up'u na kwotę 10 Hive lub napisać post, którego nagroda będzie ustawiona na 100% Hive Power.

image.png

Jeśli chodzi o PUM, to udało mi się spełnić warunki na pierwszy miesiąc. Razem ze mną dotrwało w miesiącu styczniu 40 użytkowników. Jeśli chodzi o komplet odznak o PUM za rok 2022, to zapewne jeszcze parę osób odpadnie, więc tym bardziej jestem zdeterminowany, żeby jako jeden z .. no właśnie, to się okaże w styczniu 2023, zdobyć komplet odznak.

image.png

Nie dziel skóry na niedźwiedziu. Wiele może się wydarzyć. Od najprostszego gapiostwa, po wysoką cenę Hive, która spowoduje zapewne spadek zarobków liczonych w Hive. Do ukończenie zadania kompletu odznak PUD i PUM potrzebuje z dniem 1 lutego minimalnie 433 Hive. Płynne zarobki z postów actifitowych mam za ostatni miesiąc 30 Hive. Dlatego biję się mocno z myślami ile doładowywać podczas PUD, żeby za szybko nie mieć problemu z brakującymi środkami. Z drugiej strony odłożone na koncie Hive dla nikogo nie pracuje, a wymiana na HBD jest ryzykowna, bo przy wzroście ceny mogę móc mniej odkupić niż wymieniłem. Dla mnie jest to dodatkowy element gry, który dodaje całej zabawie smaczku. Zwłaszcza, że walczą ze sobą dwie moje cechy: przezorność i brak cierpliwości. Wolałbym mieć przygotowaną całą kwotę, ale z drugiej strony mieć mocniejsze konto dopiero po roku?
Z ciężkim sercem zaszalałem i dokonałem Power Up na 50 Hive.

Najbardziej śmieszy mnie to, że pewnie będę rozpisywał się, jak to idzie mi zdobywanie odznak, a gdzieś w połowie albo pod koniec głupio odpadnę :D

Sort:  

Zrobione! Dzięki za przypominajkę. :)

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You raised your Hive Power every day of the month! Enjoy better curation reward and more to say in governance.
Participate in the next Power Up month to get another badge and Hive Power delegation!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge 2022-01 - Winners List
Be ready for the next Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - February 1st 2022

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You powered-up at least 50 HP on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 2 badge
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month Challenge 2022-01 - Winners List
Be ready for the next Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - February 1st 2022

@herbacianymag, one of your Hive friends wishes you a Happy Valentine's day and asked us to give you a new badge!

Valentine's Day 2022

To find out who wanted you to receive this special gift, click here!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Valentine's day challenge - Give a badge to your beloved!
Hive Power Up Month - Feedback from February day 8