1st march 2022. Hive power up day.

in #polish2 years ago

image.png

Trwa właśnie Power Up Day (PUD), gdzie można załapać się na odznakę za PUD @hivebuzz oraz rozpocząć wyzwanie Power Up Month (PUM). Co do zasad:

PUD - zrobić dziś Power Up na co najmniej 10 Hive.

PUM - przez cały miesiąc począwszy od 1 dnia. Robić power up każdego dnia o wartości co najmniej 1 Hive lub ustawiać wynagrodzenie na 100% HP i postować codziennie przez miesiąc.

Szczerze mówiąc sam dziś dałem się zaskoczyć, po części zwalam to na to, że mam katar i to w takiej ilości, że część musi się składować w okolicy mózgu ;)

Dziś na automacie zrobiłem 1 Hive Power UP, jak codziennie, bo biorę udział w PUM i mi się przypomniało, że dziś jest też PUD, więc się lampka zapaliła, że to miało być co najmniej 10 Hive, więc kolejne Power Up, na 10 Hive - choć wystarczyłoby 9, bo się wyniki sumują. No ale jak mój umysł zaczął się przebijać spod kataru, to przypomniało mi się, że póki mam sporo Hive w portfelu miało być to co najmniej 50 Hive :D Czyli komedia w 3 aktach ;)

image.png

Wynagrodzenie za ten post również przeznaczę na pule Hive przeznaczoną na Power Up, jak to do tych czas robiłem na swoich kontach @herbacianymag i @zimnaherbata.

Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału w akcji.

Sort:  

Dzięki za przypomnienie.

To i ja wziąłem udział:>
Screenshot_20220301-184223.png

A gdzie jest taka fajna strona z odznakami?

hivebuzz.me/@sarmaticus

Dziwne. Wciąż żadne odznaki nie zostały przyznane, chyba system złapał jakąś zadyszkę ;)

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You powered-up at least 50 HP on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 2 badge
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Today is the beginning of a new Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - March 1st 2022

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You raised your Hive Power every day of the month! Enjoy better curation reward and more to say in governance.
Participate in the next Power Up month to get another one!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Our Hive Power Delegations to the February PUM Winners
Today is the beginning of a new Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - March 1st 2022