4 urodzinki ;)

in #polish2 years ago

image.png

O proszę państwa @hivebuzz skomentował z okazji urodzin mój post. Zapomniałem na śmierć o moich hive'owych urodzinach. W sumie, jak teraz sprawdziłem, nigdy nie pisałem postu urodzinowego ;). Choć to nie oznacza, że nie mogę tego zrobić teraz. Ostatnio uderzyłem w sentymentalną nutę. Zmieniam telefon, który zakupiłem właśnie w 2018 roku, kiedy zaczęła się moja przygoda z Steem/Hive i oglądałem zdjęcia z tego roku. Moja córka była wtedy w wieku mojego syna, a on sam był dwuletnim berbeciem. Niby 4 lata to nie jest jakiś spektakularny wynik, ale po dzieciach najlepiej widać upływ czasu.

Wiele na Hive się zmieniło. Odchodziły osoby, przychodziły nowe. Z wieloma użytkownikami jestem już tu od czterech lat. Miałem przyjemność być kuratorem wise z ramienia @gtg, niestety wraz z zmiany Steem na Hive program upadł ostatecznie, bo sam autor stracił zainteresowanie Steem/Hive. Okazyjnie również brałem udział w perpetuum mobile programie kuratorskim @mmmmkkkk311, jakiś czas byłem kuratorem @tipu dzięki życzliwości @cardboard.

Na ten rok mam w planie zdobyć wszystkie odznaki Hive Power Up Day i Hive Power Up
Month. Na razie udało mi się zdobyć pierwszą odznakę PUD. No i nie odpaść z Power Up Month (przynajmniej tak mi się wydaje;))

image.png

Przy okazji przypominam, że 1 lutego kolejna okazja na zdobycie odznaki. Wystarczy zrobić power up za minimum 10 Hive.

W 2022 roku mam nadzieję, że uda mi się poznać więcej użytkowników Hive. W samej aglomeracji śląskiej i okolic mam sporo zaległości. Tak o was mówię @jocieprosza (@sk1920), @asia-pl, @deepresearch, @ptaku, @merthin. Czy kogoś pominąłem? Jak tak to przepraszam. Oczywiście z osobami, które udało mi się już poznać też bardzo chętnie usłyszę co tam u was z pierwszej ręki.

Sort:  

Najlepszego! Piękna rocznica, pomarańczowy torcik. :)
Czas pędzi jak szalony, latka lecą.

Wise to był projekt Noisy'ego. Perpetuum Mobile przypomniałeś mi zabawną imbę o tag pl-seks (czy pl-sex?). :D

ze mną to najlepiej w góry iść

Sto lat, staruszku! :-)

Wszystkiego najlepszego! 💯🎉

Wszystkiego dobrego!
Przychylam się do pomysłu @merthin'a - jakiś górski spacer byłby super.

w sobotę (05.02) mam w planie Jałowiec (B. Żywiecki, między Zawoją a Koszarawą). Trasa 18km, ale ją skrócę. Tam nikt nie chodzi, a cały tydzień będzie sypać. Wczoraj w śniegu miejscami po uda, potrzebowaliśmy 4:30h na... 9km

miałem przyjemność wędrować z @ptaku na Babią Górę oraz Skrzyczne. A wczoraj z @dotevo mieliśmy dwie twarze zimy pod Halą Lipowską

Czekam na jakiś kolejny meetup

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day!
Wait until the end of Power Up Day to find out the size of your Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Be ready for the next Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - February 1st 2022