Taktyczny power down - protest song

in #polish4 years ago (edited)

image.png

Nie lubię zmian. Zwłaszcza tych na gorsze, a na taką zmianę zapowiada się sprzedaż Steemit. Najbardziej zabolał mnie ten fragment:

Together, TRON Foundation and Steemit Inc. will look to create further value for their users and to augment their advancements in decentralized technologies, including moving old STEEM token to a new TRON based STEEM token, giveaways to the existing TRX users with the new TRON based STEEM token, as well as a new accelerator program towards the developer community.

Nie ma jak zapowiedzieć dodruk pieniędzy i jeszcze oświadczyć, że Ty ich nie dostaniesz :D

Czemu nie cieszę się z zmian:

  • Chiny to nie najlepsze miejsce na nowe otwarcie na walkę o zdecentralizowany, wolny internet

  • Zapowiadane przejście na Tron - to nie będzie ten sam Steem, wiele Steemapps po prostu upadnie, a ja sobie nie wyobrażam serfowania po steem bez steempeak.com.

  • Rozwój wszystkich projektów opartych o Steem zostanie wstrzymany, po co kodzić nowe rozwiązanie, jak projekt będzie trzeba przepisać w 90% procentach, a niektóre rozwiązania w ogóle stracą sens.
    Dblog, któremu kibicuje też będzie miał ciężkie chwile.

  • Wszystko może być (a zapewne będzie) wywrócone o 180°

Czy z Steemit można iść na wojnę? (Podobno)

  • Oficjalnie mają podobna 30% udziałów
  • Opatentowaną nazwę Steem

Jeśli Steemit nie ma 51% procent tokenów, to teoretycznie moglibyśmy pokazać środkowy palec nowemu właścicielowi Steemit. Do tego jednak potrzeba jedności, a wielu skuszą obietnice zysków. Wojować też sobie możemy, jeśli giełdy zdejmą ten nasz Steem z swojej oferty.

Power down - cyk na giełdę.

Nie z takim zamysłem robię power down. Choć nie wykluczam takiego rozwiązania, jeśli doniesienia z obozu wroga, będą nadal takie złe. Prawda jest taka, że power up/przerwanie power down'u można zrobić w ciągu 3 sekund, tyle ile trzeba czekać na pojawienie się nowego bloku. Jeśli pojawi się choć cień szansy na uratowanie Steem, to osoby mające taki zamysł mają mój topór.
Na power down trzeba czekać 13 tygodni. A to jest taki mój protest song. Strasznie niełatwa była to dla mnie decyzja i od wczoraj długo myślałem nad tym. Mam skrytą nadzieję, że szybko się z niej wycofam, bo będą przesłanki na pozostawienie całego Steem w SP.

Na razie ustawiam Power Down na poziom 930 Steemów. Na chwile obecną nie chcę robić tak głębokiego power down'u, ale dla zwiększenia tygodniowej raty ustalam ten poziom. Według steemworld.org dostałem z Waszych głosów 297.11 STEEM i na tą chwilę chciałbym tyle co najmniej pozostawić w SP.

To już jest koniec i nie ma już nic

A gdzie tam! Jeśli ktoś jest blogerem z powołania, to trzeba przede wszystkim robić swoje, czyli tworzyć. Bawić się, robiąc to co się lubi. Nadal chcę Was czytać i na was głosować. Na przenosiny zawsze znajdzie się czas. Mam nadzieję, że jeśli nie Tronowy-Steem, tudzież nowy Steem classic - jako fork Steem, to znajdziemy jakieś miejsce, gdzie będziemy mogli poczytać swoje teksty. A póki co liczę, że spotkamy się chociażby w Krakowie.

W obliczu zapowiedzianego dodruku przeznaczenie wynagrodzenia na spalenie, jest trochę śmieszne, ale o teatralne gesty tu chodzi.

Sort:  

Dlaczego wszyscy tancza jak chinczyk zagra? To jest blokczejn i justin nie ma nic do gadania. Gadanie o przenoszeniu apek na tron to zart bo nie moze on nikogo zmusic do tego i tak dlugo jak witnessi beda sie opierac stary steem bedzie istnial. Problem lezy gdzie indziej, w gieldach, nazwie tokenu, duzej ilosci steema w rekach chinczyka i marketingu. Steemit po migracji na tron moze byc pusty od userow ale bedzie mial wspomniane rzeczy.

No opisałem te problemy w tekście.

Czyli na co mamy czekać, aż zdelistują steem, czy czekać aż nam wymienią na ten tronowy, co mają dodrukować przy okazji? Jeśli nazwa należy do steemit, to musimy zmienić nazwę i utrzymać jakieś giełdy.

Niech ktoś pokaże obliczenia, ile trzeba zebrać SP, żeby pokazać chińczykowi i steemit środkowy palec, zrobi się re-branding i mamy nowe otwarcie.

Ty nie czytasz tekstów, power up mogę zrobić w 3 sekundy. Czekam na opór ze strony witnessów poparty statystyką ile, ten steemit ma tych tokenów. Na proposal, z opisem kroków jakie trzeba podjąć, żeby społeczność mogła zagłosować i ocenić swoje siły.

A takie czekanie, a co mi chińczyk może zrobić, to jest głupota. Jeśli jednak Steemit pod różnymi kontami poukrywał Steem i może wymienić niewygodnych witnessów, to my sprzedamy Steem i zdumpimy niegodziwcom cenę na odchodne, a ty będziesz mógł się cieszyć nowym Trono-Steem tokenem z dodrukowanymi dla użytkowników tron.

Pardon?

¯\_(ツ)_/¯

Teraz to już w sumie nie wiem. Miłego dnia ;D

Ja podobnie, choć nie cofnąłem delegacji, ale zrobiłem power down. Chcę mieć szanse wycofać się w razie 'W', przynajmniej jakoś ratować straty.

Myślę, że to powinno wielu przemyśleć. Zawsze coś możecie odzyskać, bo jak wyjdzie czarny scenariusz to nici z wycofania steem power. Dzisiaj będzie Live i się rozstrzygnie co dokładnie grane?

https://dlive.tv/justinsun

Też zrobiłem taktycznie power down, ale całości. Lepiej dmuchać na zimne. Jak się sytuacja wyklaruje i będzie w porządku to wrzucę z powrotem wszystko w SP.

Myślałem, że już wszystko będzie szło w dobrą stronę i mam nadal taką nadzieję, ale widać, że dla Neda kasa i tak była i jest najważniejsza.

Gorzej jak nasze wszystkie teksty znikną po przerzuceniu na Tron. Wtedy się naprawdę wkurzę, bo to będzie oznaczać, że 2 lata poszły na marne. Nie wiem czy mam teraz te lepsze swoje teksty kopiować i zostawić na komputerze, czy jak. Może coś po tej konferencji będzie wiadomo.

Posted using Partiko Android

Myślę, że pojawią się jakieś narzędzia do łatwiej archiwizacji, kto wie może nawet migracji na inne platformy blogowe.

W sumie namówiłeś mnie i zwiększyłem wielkość power downu. Zawsze można przerwać ;)

Zobaczymy co czas pokaże, może uda się zawalczyć o STEEM w takiej postaci jaki jest teraz. Wtedy Power up i Steem on!

Możliwe jest też, że się mylimy a połączenie z Tronem wyjdzie Steemowi na lepsze. W każdym razie wydaje mi się, że lepiej mieć włączoną opcje PD, nie zaszkodzi a zawsze można przerwać.

Posted using Partiko Android

Panikujesz za wcześnie. Nic się nie dzieje. Jestem dobrej myśli :)

Przecież nie sprzedaje, tylko zmieniam postać SP, żeby mieć wybór, w zależności od rozwijającej się sytuacji :D Parafrazując: Mój STEEM, mój wybór.

Chyba też nie masz STEEM w postaci SP w 100% xP i raczej po ostatnich doniesieniach nie zmienisz proporcji xP

przekonałeś mnie aczkolwiek wolałbym nie sprzedawać tokenów.
"Nastąpi następne zaplanowane zmniejszenie mocy za 7 dni (~164.399 STEEM)."

Nie moim celem było przekonywanie kogoś do podążania moim śladem, zresztą nie byłem pierwszy. Raczej do wytłumaczenia, dlaczego.

Ja również nie zamierzam sprzedawać, tylko nie chcę się obudzić z ręką w nocniku.

Jestem skłonny znowu zaryzykować robiąc power up, ale chce żeby to była świadoma decyzja, z czym się mierzę i czy jest w ogóle sens.

zobaczymy za 2-3 tygodnie na zestawieniach komu z topki spadnie SP :D