BlackFriday! Dzisiaj! Nie dajmy się zwariować.

in #polish2 years ago

Jakiś czas temu w jednym z marketów upatrzyłem sobie fajną myszkę z klawiaturą, pomyślałem że poczekam do dzisiaj a może się uda i będzie zniżka. Komplet kosztował półtora tygodnia temu nie całe 300 zł.

FFGdDe_XMCIWGUI.jpg
Wczoraj poprosiłem żonę aby pojechała i sprawdziła cenę, jeśli będzie duża zniżka to niech kupi. Przed chwilą dzwoniła i powiedziała mi :
"jest zniżka z 450 zł na 299, kupić?"
Noż ku... mać, przecież półtora tygodnia temu kosztowało to znacznie mniej, czy naprawdę Polacy muszą tak oszukiwać.
Kogo oni chcą zrobić w konia? Ciekawe ilu ludzi się na to złapie?

FFG0VVsWUAwjGA0.jpg
zdjęcia przypadkowe znalezione w google i twitter

Sort:  

Aha, czyli potwierdzone to o czym się mówi :)

Niestety, już w tamtym roku sam padłem ofiarą takich promocji, po okazało się że ten sam artykuł był o wiele tańszy niż w BlackFriday :)