Dieta Keto - i to co przewidziałem i czego się bałem

in #polish3 years ago (edited)

IMG_20210729_080404.jpg

Kolejny tydzień na diecie keto za mną i co? Stało się to czego bardzo się obawiałem. Jedzenie cały czas te same, rygor ten sam, a waga co? Do góry. 110,5 tyle ważyłem wczoraj rano. Tego właśnie się obawiałem, przy każdej diecie zawsze waga leciała w dół potem nagle do góry. Tak samo jest i teraz, tylko tym razem trwało to dłużej. Jestem podłamany.

Będę dietę stosował jeszcze przez dwa tygodnie, jeśli waga nadal będzie szła w górę to uważam ją za bezcelową. Widać mój organizm jest z innej beczki i tak łatwo się nie poddaje. Zastanawiam się czy to nie jest po tej ilości leków jakie biorę codziennie rano. Może mój organizm nie wyrabia, tyle chemii. Sam nie wiem co o tym sądzić.

IMG_20210822_090850.jpg
dawka poranna, wieczorna wygląda podobnie

Moja dieta opiera się głównie na jajkach, tłustych serach i mięsie. Żadnego pieczywa, cukru, artykułów mącznych i ziemniaków, ryżów czy kaszy, dlatego sam nie mogę zrozumieć dlaczego tak się dzieje. Zmniejszyłem też ilość posiłków na 3, każdy z nich nie przekracza 200 gram. Może ktoś z Was miał taką sytuację. Poddać się czy próbować dalej?

Link do mojego bloga: https://krytyczny.kylos.pl/

Sort:  

Nie poddawać się! Na wahania wagi może wpływać np. zatrzymanie wody w organizmie. Pij dużo wody i trzymaj się postanowień, a będzie dobrze, trzymam kciuki :)

Absolutnie się nie poddawaj... Liczysz nadal kalorie? I jak się czujesz?

Cały czas liczę kalorie dlatego podłamałem się jak zobaczyłem wagę. Czuje się dobrze tylko od dwóch dni boli mnie głowa od udaru i przyjmowania leków (4 lata) nie wiedziałem co to ból, być może to przez ciśnienie, a tak to jest ok

Ile Ci wychodzi kalorii dziennie ?

około 2000 a czasami 1500

1500 to na pewno za mało, wtedy organizm robi zapasy żeby przetrwać i nie chudniesz. Apka powinna Ci podpowiadać przykładową ilość kalorii. A jak z cukrem, sprawdzasz?

Ja sobie poza dietą keto robię 1-2 dobowe głodówki raz w tygodniu i wtedy mi spada.
Ale potem sobie to wynagradzam jakimś tuczącym śmieciemi wychodzę na zero.
Ale ja się nie znam nie badam i w sumie to nie wiem czy to co robie jest mądre :/